|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| Roger |
http://www.hybridized.org/sets/?id=277
Shiloh - July 2005 Mix
1. Trafik - Surrender (Blake Potter & Habersham's Loslung Phunk Reprise) [GU]
2. JDK - Phantoms [Aurium Recordings]
3. Jacob Todd - Twenty Twenty (Ozgur Can Remix) [cdr]
4. PQM Project and Phil K. - They Just Won't Let Me Be (Habersham vs relisys remix) [Institution]
5. Martin H - Over (album version 2005) [Invent Recordings]
6. Kevin Shiu and John Morgan - Acid Brownies (Shiloh Remix) [Powerplant]
7. JDK - Phantoms (Ozgur Can Unreleased Remix) [Aurium Recordings]
8. Trafik feat Rachel Lamb - Surrender (Trafik's No Retreat, No Surrender Mix) [GU]
9. Andrew Kelly - She Thinks She's Underground [CDR]
10. I'll Kill You - Chable Mix [CDR]
11. Micah - Terras (Andrew Kelly's Kirlian Spectrograph Mix) [Segment]
12. Gwill Morris - Delta Of Venus (Shiloh Remix) [Silver Planet]
13. Kosmas Epsilon - Ill Ssa (Kosmas Epsilon Mix) [Therapy]
14. Mortar & Pestle - Chick Thing (Luke Chable Remix) [cdr]
15. David West & Andreas H - Larry Mountains 54 [cdr]
16. Chable & The Dirty Fours - Tokyo (Chable's Yellow Mix) [cdr]
:tongue2 |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by Roger
Shiloh - July 2005 Mix
9. Andrew Kelly - She Thinks She's Underground [CDR]
|
Als dit de tune rond de 42 minuten is is me dit toch een rete vette track :eyespop: :eyespop: :eyespop: Heerlijk duister! |
|
|
| HiGH_NrG |
Danku! Zal het zo eens beluisteren :) |
|
|
| sndh |
Sultan @ Home, Budapest (december 2004)
01. Air Bureau - "We shine " D-Nox and Beckers remix (Sprout Records)
02. Made By Monkeys - "I Try" (?? Remix)
03. ID <--- Very Familiar
04. Simon & Shaker - "Freshness" (TUSOM)
05. ID (Track 5 in GDJB set)
06. Santiago Nino - "Believe" Max Graham remix (Aurium)
07. Sultan - "Whatever" (??)
08. Prodigy - "Smack My Bitch Up" Seb Fontaine remix (??)
09. Mannel - Cruel Summer "4am" (Trojan)
http://www.djsultan.com/index.php?s...=disc&sub=mixes |
|
|
| HiGH_NrG |
| Vanavond tussen 22.00 en 23.00u Satoshi Tommie bij van Diepens Dance Department... :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Vanavond tussen 22.00 en 23.00u Satoshi Tommie bij van Diepens Dance Department... :) |
Ah, even kijken of ik die zo kan vinden.
Eerst even mijn pokertournooi verder afmaken, ik zit bij de laatste 200 van de 2000. Dus even voor het grote geld spelen zo ;) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ah, even kijken of ik die zo kan vinden.
Eerst even mijn pokertournooi verder afmaken, ik zit bij de laatste 200 van de 2000. Dus even voor het grote geld spelen zo ;) |
En als je daarmee klaar bent heb ik nog de EM van James Lavelle op Glastonbury 2005 voor je...
Treklijst volgens de geleerden:
01. Rare Earth - Get Ready
02. Robert Plant - The Enchanter (Remix)
03. Ian Brown - Time Is My Everything (Unkle Reconstruction)
04. Soulwax - E Talking (Soulwax Nite Version Feat Nancy Whang)
05. ID
06. Alex Dolby - Hazy Way (Evil Nine Remix)
07. ID
08. Petter - All Together
09. Britney Spears - Breathe On Me (Holden Dub Mix)
10. Tomas Andersson - Washing Up
11. Unkle - Reign (Way Out West Remix)
12. Unkle - In A State (Edit Music for a Film Edit)
En de link:
http://www.spaceboss.net/clanek.php?id=1300 |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ah, even kijken of ik die zo kan vinden.
Eerst even mijn pokertournooi verder afmaken, ik zit bij de laatste 200 van de 2000. Dus even voor het grote geld spelen zo ;) |
Hey dude waar speel je dat. Ik heb sinds enige maanden ook zo'n poker site ontdekt waar je gratis aan freerolls mee kunt doen en dus gratis dollars kan winnen. www.poker.com
Heb inmiddels miljoenen aan play money, heb laatst een echte dollar gewonnen. Vervolgens 10 van gemaakt en op een grote tafel verloren.
:clown: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Hey dude waar speel je dat. Ik heb sinds enige maanden ook zo'n poker site ontdekt waar je gratis aan freerolls mee kunt doen en dus gratis dollars kan winnen. www.poker.com
Heb inmiddels miljoenen aan play money, heb laatst een echte dollar gewonnen. Vervolgens 10 van gemaakt en op een grote tafel verloren.
:clown: |
[offtopic]
www.absolutepoker.com en soms via everestpoker.com
TranceFool speelt het volgensmij heel erg veel, ook for real money.
Ik moet overigens ook maar eens naar poker.com, huisgenoot speelt daar ook en die freerolls daar leveren meer op volgensmij. Gisteren 100ste geworden van de 2000.
[/offtopic] |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
[offtopic]
www.absolutepoker.com en soms via everestpoker.com
TranceFool speelt het volgensmij heel erg veel, ook for real money.
Ik moet overigens ook maar eens naar poker.com, huisgenoot speelt daar ook en die freerolls daar leveren meer op volgensmij. Gisteren 100ste geworden van de 2000.
[/offtopic] |
Jup :)
WTF, dit onderwerp in het progressive topic :p
Ik speel online bij de pokersoftware van mrbookmaker.com (gelinked aan het netwerk van Prima Poker), betfair.com en paradisepoker.com :)
edit: en er zijn heel veel pokersites hoor Creamfields23
, stuur maar een pm als je wat wilt weten. |
|
|
| Dj Lex |
| Was er mee begonnen met poker, maar het sloktye al teveel tijd op. Te verslavend voor mijn doen en was alweer snel door mijn geld heen. Met play money spelen vind ik nix. Hoorde een paar gasten op me werk er ook al over, die konden er weer paar die wonnen elke dag een paar tientjes. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Was er mee begonnen met poker, maar het sloktye al teveel tijd op. Te verslavend voor mijn doen en was alweer snel door mijn geld heen. Met play money spelen vind ik nix. Hoorde een paar gasten op me werk er ook al over, die konden er weer paar die wonnen elke dag een paar tientjes. |
WTF, we kunnen wel een pokertopic openen. Idee? :) |
|
|
|
|