|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 78)
|
View this Thread in Original format
| Creamfields23 |
| Effe een beetje offtopic. Weet iemand welke poorten yousendit gebruikt telkens als ik een grote file wil uploaden loopt het in de soep. Server reset het is mijn router weet ik 100% zeker. |
|
|
| SnuggLe |
Ik weet dat ik niet om downloads mag 'vragen', maar ik heb deze hele maand gemist vanweg India. Als iemand me kan helpen aan de volgende dingen, zou ik heel blij worden! Bier voor diegenen op de volgende feestjes ;) :D
Sasha - Live On Play FM (03-09-2005) (zelfde als Sasha-Live@Lush_Kellys,Portrush3-9-05?? Zo ja, niet nodig!)
(Nic Fanciulli & Paolo Mojo - Live @ Fandango 2nd Birthday Turnmills, London (02-09-2005))
Dance Valley 2005 - Sasha Live (06-08-2005)
Eric Prydz - Kiss 100 Guest Mix 04-09-2005
BALANCE008
Alvast bedankt...... |
|
|
| Jasperovitsj |
Misschien een leuk feestje voor sommige Nl-TA's, als ze tenminste nog naar La Rocca willen komen ;)
 |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik weet dat ik niet om downloads mag 'vragen', maar ik heb deze hele maand gemist vanweg India. Als iemand me kan helpen aan de volgende dingen, zou ik heel blij worden! Bier voor diegenen op de volgende feestjes ;) :D
Sasha - Live On Play FM (03-09-2005) (zelfde als Sasha-Live@Lush_Kellys,Portrush3-9-05?? Zo ja, niet nodig!)
(Nic Fanciulli & Paolo Mojo - Live @ Fandango 2nd Birthday Turnmills, London (02-09-2005))
BALANCE008
Alvast bedankt...... |
Ik wil balance008 wel op een yousendit gooien.. die andere sets wil ik zelf ook wel hebben :D
*gaat uploaden* |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
BALANCE008
Alvast bedankt...... |
Die Prydz staat ook in een 'zekere' downloadsectie... |
|
|
| robin |
oke dat kut yousendit doet moeilijk, zodra ik met uploaden begin loopt mn upload meter naar zo'n 20mbit.. en mn upload ook. daarna blijft ie constand springen tussen 3.2 kb 20mb up en download, identiek getal :conf:
Wil wel andere upload site proberen, of later nog een keer yousendit
Als iemand anders m wil uploaden, post dan ff dat je bezig bent.
Desnoods pm je, geef k m over msn en upload je m dan zelf (snuggle) maar ik ga dr vanuit dat de meeste mensen de cd wel hebben
Net cd gecheckt, lekker cdtje weer :) blijft een top serie! |
|
|
| Wilkman |
Hier een link naar de Sasha set:
hxxp://s49.yousendit.com/d.aspx?id=0TR0Z2EEMYUYG1RT7JPE1IFBZN
cheers
Wilco |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by robin
Desnoods pm je, geef k m over msn en upload je m dan zelf (snuggle) maar ik ga dr vanuit dat de meeste mensen de cd wel hebben
Net cd gecheckt, lekker cdtje weer :) blijft een top serie! |
Thanks Robin. Als niemand anders hem 'aanbiedt', dan PM ik even!
2Wilco: thanks!
Leon: ik gaat even kijken! |
|
|
| dj_spare |
*blaast nieuw leven in...*
hey gasten,
ik ben op zoek naar de namen van 3 ID tracks... allemaal proggy... de thread is :
http://www.tranceaddict.com/forum/s...threadid=296793
zou errug gaaf zijn als jullie deze kunnen ID'en, ik heb de moed al bijna opgegeven :( |
|
|
| magrec |
| id 1 is: martijn ten velden & lucien foort - bleep (original mix) |
|
|
| Chicane |
id3 lijkt heel erg veel op de dub van Orlando Voorn - Paco Di Bango (blaat)
edit: heeft veel weg van een remix van Robbie Rivera - Bang |
|
|
| basvh |
| Deep dish draait al tijden een remix of een track met de vocals van Nitin Sawhney -Beyond Skin. Als je naar de deep dish site gaat en de jukebox laat links onderin. Vervolgens de studio mix laad dan is het de eerste track. Iemand enig idee wat de precieze trackname is? |
|
|
|
|