|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by @win
En ik snap die hele hype rond Buy Now niet, die track is toch niet zo bijzonder? |

Je hebt hem idd, zoals Bram al zegt, nog niet een in een club gehoord neem ik aan? Desalniettemin vond ik hem al onwijs vet toen ik hem in slechte kwaliteit in Pete Tong's Essential Selection hoorde: wat een knal plaat! :eyespop: Als je die plaat niet begrijpt heb je wat mij betreft geen gevoel voor muziek die een club laat ontploffen... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!

Je hebt hem idd, zoals Bram al zegt, nog niet een in een club gehoord neem ik aan? Desalniettemin vond ik hem al onwijs vet toen ik hem in slechte kwaliteit in Pete Tong's Essential Selection hoorde: wat een knal plaat! :eyespop: Als je die plaat niet begrijpt heb je wat mij betreft geen gevoel voor muziek die een club laat ontploffen... |
Zo ist, en nie anders!! :p |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by magrec
Op djmixes2k dikke dikke +4 uurs set van digweed |
Thanks! :cool: Hopen dat die hele vette plaat die hij ook in Duitsland draaide er in zit! ben benieuwd! thanks in ieder geval!
En Infusion - Better World (Infusion Mix) uit die Moguai set, wat een plaat zeg! :tongue3 die hele set is trouwens erg lekker :) |
|
|
| Partyhardy! |
John Digweed - Live at Eventshall Budapest (30-04-2005)
Wat een vette set zeg! :eyespop: :eyes:
Dat wordt wat op Extrema Outdoor! :cool: Genieten!  |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hoort dit niet onder het hokje 'trance'? |
zeik niet slet:p
| quote: | Originally posted by SnuggLe
a) For Sale - Buy Now is bv nog steeds progressive volgensmij
b) in welke andere thread had ik het moeten zetten?
c) zet ik het ergens anders neer, wordt het afgezeken
Dus.....Deze thread is de enige thread met wat normale mensen die wat ruimdenkend zijn qua muziek. Ik weet dat mensen hier deze cd ook zouden kunnen waarderen. |
ik kan hetzelfde verhaal houden:rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Roger
ik kan hetzelfde verhaal houden:rolleyes: |
Lul niet man, je hebt de Grote trance Thread! ;) |
|
|
| Roger |
alsof het daar niet afgezeken wordt:rolleyes: daar is dit te langzaam voor, niet melodies genoeg en de climaxen zijn niet duidelijk genoeg..
verder zijn de namen uit de eerste 5 tracks (waar het mij eigelijk ook om ging) hier al wel vaker langs gekomen in deze draad:clown: |
|
|
| ChooChoo |
Dood aan alle hokjes!:whip:
Zo...dat is gezegd..:D :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
Dood aan alle hokjes!:whip:
Zo...dat is gezegd..:D :p |
Ik zeg we maken een Progtrance thread! :p
Kunnen we beter een 'post hier je setjes -thread'-maken ;)
| quote: | Originally posted by Roger
alsof het daar niet afgezeken wordt:rolleyes: |
:clown: |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
Dood aan alle hokjes!:whip:
Zo...dat is gezegd..:D :p |
Idd gewoon bek houde en muziek luisteren:D |
|
|
| Roger |
| bram maar als het je niet bevalt, reageer er dan niet op! dan ben je er deste sneller van af denk ik:) |
|
|
| Partyhardy! |
| Ik vind die hele Perry set geen drol aan. Hij keldert steeds verder naar beneden wat mij betreft, hoewel ik hem niet gehoord heb op de OceanDiva waar hij heerlijk gedraaid schijnt te hebben. Anywayz hij draait nu nietszeggende nummers, de "net-niet-tunes", erg jammer want hij draaide voorheen zeer sterk... |
|
|
|
|