|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Disney

Als er nog een rehost nodig is dan zeg het maar... |
Ik hoop dat hij er vanavond nog is als ik thuis ben :D
Hoorde dat hij op ML rockte. Ben er toen niet gaan kijken, schande :(
Lekker dansbaar altijd. |
|
|
| joesterizor |
| super die mix van die zweedse gasten. goed bezig die lui. |
|
|
| Glaniskanis |
code: http://s49.yousendit.com/d.aspx? id=2H55FN37702YA35DFXTTBFXM4T
Linkin Park Feat Jay-Z - Numb/Encore (Monkz Bootleg)
heus wel vet gedaan!
Vind het origineel eigenlijk ook wel goed mss dat ik hem daarom rilex vind... maar ik denk ik up hem ff voor degene die willen checken
Uit die vette 2uur set van Monkz geknipt |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
code: http://s49.yousendit.com/d.aspx? id=2H55FN37702YA35DFXTTBFXM4T
Linkin Park Feat Jay-Z - Numb/Encore (Monkz Bootleg)
heus wel vet gedaan!
Vind het origineel eigenlijk ook wel goed mss dat ik hem daarom rilex vind... maar ik denk ik up hem ff voor degene die willen checken
Uit die vette 2uur set van Monkz geknipt |
vind er weinig aan, geef mij maar de gewone Numb/Encore :)
(of die Feihstel mix van Numb :)) |
|
|
| Djeebie |
| Nou, ik vind die Monkz Bootleg echt zwaar bout. Klinkt veel te simpel en happy. Niets voor mij in ieder geval. |
|
|
| Jantjeuh |
| Gaaf CDtje is dat van Angello & Ingrosso idd :) Sommige platen zijn eigenlijk zo cheesy als wat maar het klinkt gewoon zo verdomd lekker :D |
|
|
| TranceFool |
Dank voor die Angello & Ingrosso, heerlijke groove / house produceren die gasten toch, super :)
Ow mijn god, die laatste track......wat een megaklapper is dat zeg!!!
Etienne De Crecy presents Super Discount 2 - Overnet :eyespop: :eyespop: :eyespop: :tongue3 :crazy: |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
god, die laatste track......wat een megaklapper is dat zeg!!!
Etienne De Crecy presents Super Discount 2 - Overnet :eyespop: :eyespop: :eyespop: :tongue3 :crazy: |
Voor zover je het nog niet kent, check dan ook die hele Super Discount cd. Supervette cd is dat! Mocht je hem niet kunnen vinden pm dan ff ;) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Voor zover je het nog niet kent, check dan ook die hele Super Discount cd. Supervette cd is dat! Mocht je hem niet kunnen vinden pm dan ff ;) |
Pm is onderweg :happy2: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Voor zover je het nog niet kent, check dan ook die hele Super Discount cd. Supervette cd is dat! Mocht je hem niet kunnen vinden pm dan ff ;) |
Ik hou me daar ook zwaar voor aanbevolen.
Ook voor een cue-file van de Ingrosso cd btw, kan ik hem meenemen op vakantie.
Wat een SUPER cd zeg. Allemaal dik vet dansbare platen. Is het progressive, is het house, is het funky? Allemaal. En zeer ing dansbaar. Heerlijk uplifting. Just the way i like it. |
|
|
| Jantjeuh |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ow mijn god, die laatste track......wat een megaklapper is dat zeg!!!
Etienne De Crecy presents Super Discount 2 - Overnet :eyespop: :eyespop: :eyespop: :tongue3 :crazy: |
Erg dikke plaat is dat inderdaad, ken hem uit de Essental Mix van Prydz :) Toen was die al wat maandjes oud geloof ik. Die EM is trouwens ook een dikke aanrader als je van dit soort spul houdt. Kan hem wel uppen als er behoefte aan is..
Die buildup van Overnet :eyes: |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Roger
VA-Mixmag Presents Ibiza 4am Mixed by Steve Angello and Sebastian Ingrosso
|
Thankx! Veel vette platen en ook veel onbekend Ingrosso & co spul voor mij. |
|
|
|
|