|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Heerlijk setje van Trafik, alleen beetje jammer van die bout kwaliteit :( |
Vooral die laatste twee tracks!!! :eyespop: :eyespop:
Trafik - Electrofly 14 Guest Mix
1. TRAFIK - UCMEIN3D
2. ANDREW K & SIMUCK - MAR DE ORO (TRAFIK REMIX)
3. K ROXX VS STEL - SURREAL
4. NICK MUIR - FRANKENSTEIN (DUB MIX)
5. TILT - NEW DAY (K ROXX DUB)
6. TRAFIK - SURRENDER (K ROXX DUB)
7. GUY GERBER - STOPPAGE TIME (TOM MANGAN REMIX)
8. TRAFIK VS SENSURROUND - BLIND FAITH
9. TRAFIK VS THE KILLERS - ALL THE THINGS I’VE DONE
|
|
|
| tijs08 |
Heeerlijk die overvloed aan Sasha meesterwerkjes de laatste tijd!
Fundacion is ook weer :crazy: :eyespop:
Wat een fantastische eerste 15 minuten! :eyes: |
|
|
| Djeebie |
| Ik was nogal sceptisch over de album sampler van Fundacion, maar nu ik de volledige promo heb gehoord weet ik zeker dat het er eentje voor de collectie is :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik was nogal sceptisch over de album sampler van Fundacion, maar nu ik de volledige promo heb gehoord weet ik zeker dat het er eentje voor de collectie is :) |
Heb ik precies hetzelfde, hoewel er wel 2 nummertjes inzitten die ik iets minder vind. Wat heeel bijzonder is voor Sasha, normaal is het allemaal :eyespop: :eyespop: werk :D
Ik vind btw die EM wel 100 X beter... maar dat zal wel door Londen komen :p |
|
|
| Djeebie |
| Die EM is inderdaad erg lekker. Vooral die M83 - Teen Angst is :eyes: Maar ik ben ook erg fan van The Egg - Wall (The Egg Re-edit). Met al die setjes van de laatste tijd is Sasha @ Panama (als het doorgaat) echt iets om naar uit te kijken :cool: |
|
|
| SnuggLe |
Vind de EM en Fundacion tot nu toe tegenvallen.
Denk dat ik ze vaker moet beluisteren. |
|
|
| Partyhardy! |
James Holden op een donderdag voor 8 euro in Rotterdam:
Club Stubnitz 23 juni 2005 :cool:
Is dat wat die toko? nooit van gehoord... |
|
|
| ahp2002 |
vet hoor! Je kan ze ook gewoon downloaden he, openen in mediaplayer en dan media opslaan als... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
James Holden op een donderdag voor 8 euro in Rotterdam:
Club Stubnitz 23 juni 2005 :cool:
Is dat wat die toko? nooit van gehoord... |
Ik zag zoiets op Clubcharts staan, maar toen was het een foutje in de agenda of iets dergelijks. Weet niet of deze datum is aangepast.
Ik ga me maar eens uit andere threads houden en alleen op de boeiende threads concentreren. Wat een stelletje kansloze posts in veel andere threads....lang leve progressive |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
James Holden op een donderdag voor 8 euro in Rotterdam:
Club Stubnitz 23 juni 2005 :cool:
Is dat wat die toko? nooit van gehoord... |
Ik heb ook nog nooit van die tent gehoord, zal me wel wat zijn dan! :p |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik was nogal sceptisch over de album sampler van Fundacion, maar nu ik de volledige promo heb gehoord weet ik zeker dat het er eentje voor de collectie is :) |
Het is zeker een leuk cdtje, maar kan eigenlijk pas na een week en eigenlijk na een maand pas zeggen of t echt een TOP cd is... wat ik dus van Involver duidelijk kan zeggen.
Nu zet ik ook in ieder geval liever zijn essential mix op.. |
|
|
|
|