return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 82)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Eh Ding, waarom zit jij nog niet op www.groovecollection.nl, vlegel? Of als ik het mis heb: onder welke naam dan WEL?
Ding Chavez
Goeie vraag, zit er nog niet op nee. Breng de laatste tijd sowieso weinig op forums door, maar als drs progger moet ik me toch maar eens gaan aanmelden daar.
ZZandirt
dit snap ik ff niet meer..

op het ene forum vragen waarom iemand niet op een ander forum zit... terwijl jullie beiden al hier zitten...

:conf: :conf: :conf: :conf:
SnuggLe
quote:
Originally posted by ZZandirt
dit snap ik ff niet meer..

op het ene forum vragen waarom iemand niet op een ander forum zit... terwijl jullie beiden al hier zitten...

:conf: :conf: :conf: :conf:


Dat hoef je ook niet te snappen, zolang wij het beiden maar snappen.

Hou daarbij in je achterhoord 2 dingen: waarom is het hier zo rustig, en van welke muziek houden (naast trance) veel mensen. 1+1=2
TranceFool
Nah goed, dat doe je toch echt zelf. Er is hier een bewuste leegloop wat ik een beetje jammer vind.
Djeebie
quote:
Originally posted by TranceFool
Nah goed, dat doe je toch echt zelf. Er is hier een bewuste leegloop wat ik een beetje jammer vind.


Maar die bewuste leegloop wordt toch echt veroorzaakt omdat op TA niets meer gebeurd. Het enige echt goedlopende topic was het progressive topic. Veel nieuws, tracks en links werden daarin gepost :) Nu is er dus een plek dat genoemd topic over een heel forum weet uit te smeren.

En als je dan ook nog nagaat dat een ander goedlopend topic de chillout thread is zegt dat genoeg toch. Over trance lees ik hier bijna niets meer. Af en toe wat tracks in het vette tunes topic of een tracklist in het laatste tracklist topic. Voor de rest geen nieuws, links of wat dan ook.
SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceFool
Nah goed, dat doe je toch echt zelf. Er is hier een bewuste leegloop wat ik een beetje jammer vind.


Nah niet GEHEEL bewust, maar deels wel ja. Sluit me bij Djeebie aan: d'r is /was gewoon weinig te doen. Daarom ging ik/men daarheen. En nu wordt het daardoor nog minder/rustiger, dus is het logisch als de paar achterblijvers volgen. Ik weet zelfs van wat proggressive-addicts die hier echt 0 meer posten. Ik vind het nog wel leuk om er af en toe te kijken, maar dat wordt nu HEEL rap minder. Er blijft hier nog steeds gezeur zijn wat wel/niet mag en mensen die het naar mijn mening gewoon niet snappen. Dat van de Chillout thread is wel veelzeggend.

Als ik wil ouwehoeren, ga ik wel naar Fok toe (waar jij overigens ook regelmatig nog te vinden bent, en ik de tips van je lees voor weddenschappen ;)).

Maar ieder zijn ding hoor! Dat hoor je mij niet zeggen dat het slecht is dat men hier post. Ieder zijn ding, maar TA is mijn 'ding' niet meer.
emre
NLTA was mijn startpagina ... dat is nu GC. Zegt genoeg lijkt me :)
TranceFool
Hmm dan ga ik daar ook maar eens neuzen :p
Had me tijdje geleden al aangemeld geloof ik...
Disney
quote:
Originally posted by emre
NLTA was mijn startpagina ... dat is nu GC. Zegt genoeg lijkt me :)


Voor mij geld hetzelfde, vroeger was NLTA de eerste site die ik altijd checkte, maar nu dus GC.

Maar als het zo door gaat kunnen we deze thread wel closen ;)

Tim81
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik weet zelfs van wat proggressive-addicts die hier echt 0 meer posten.


That's me... Voorheen keek ik inderdaad 3maal-daags hier, maar tegenwoordig 'vergeet' ik TA vaak! Zo eens in de week check ik nog ff de progressive-/voetbal-/leuke feestjes-thread en that's it!
M_Peror
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat hoef je ook niet te snappen, zolang wij het beiden maar snappen.

Hou daarbij in je achterhoord 2 dingen: waarom is het hier zo rustig, en van welke muziek houden (naast trance) veel mensen. 1+1=2

Goh Snug, dat hadden we nou nog niet begrepen. :rolleyes:

Ik snap heel goed dat jullie overstappen naar een ander forum als dat beter aansluit bij je veranderende muzieksmaak, logisch. Daar hoor je mij zeker niet over, want iedereen z'n eigen ding en over smaak valt niet te twisten. Maar ik vind het wel een klein beetje flauw om hier dan ook nog eens openlijk mensen te gaan lopen 'werven'. Heb dan tenminste het fatsoen om Ding een PM te sturen als je graag wilt dat hij ook komt.

Niet persoonlijk bedoeld hoor, just my 2 cents here.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 
Privacy Statement