|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Original bedankt voor die GU! :cool:
Die Subliminal Sessions 8 cd van Angello & Ingrosso! |
Check, gaat helemaal goedkomen! Ben morgenavond pas weer thuis, maar dan up ik hem zeker! :) |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Check, gaat helemaal goedkomen! Ben morgenavond pas weer thuis, maar dan up ik hem zeker! :) |
Ik dank u alvast vriendelijk :cool: Biertje op het volgende feest! |
|
|
| @win |
| Ik heb cd 1 van Nick Warren eens geluisterd en ik moet zeggen dat het een mooi luister-cdtje is. Vooral track 7 en 8 zijn erg vet, maar ik vind dat de mix nog te weinig 'los' gaat. Misschien hoor ik dat nog op cd 2 :) |
|
|
| Jantjeuh |
Ja, dat hoor je nog op CD 2 ;)
Beide CD's zijn erg goed.. Nick flikt het hem weer :) Vooral Derek Howell - Your Touch en Yvel & Tristan - Pillow zijn juweeltjes zeg..
2005 = erg goed jaar voor prog albums! |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Jantjeuh
Ja, dat hoor je nog op CD 2 ;)
Beide CD's zijn erg goed.. Nick flikt het hem weer :) |
Okee, die ga ik morgen eens beluisteren. Maar dan beschouw ik cd 1 als lekkere aanloop :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik dank u alvast vriendelijk :cool: Biertje op het volgende feest! |
Dat is dan minus 1 biertje die je nog van mij kreeg.
Oftewel de balans is nog steeds 2 bier voor jou ;) |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat is dan minus 1 biertje die je nog van mij kreeg.
Oftewel de balans is nog steeds 2 bier voor jou ;) |
:D |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by @win
Okee, die ga ik morgen eens beluisteren. Maar dan beschouw ik cd 1 als lekkere aanloop :p |
Come to me van Holden op cd 2 wordt er echt zo geniaal in en uit gemixt. Het is ook een geniale plaat natuurlijk. Meesterwerkje van held Nick Warren in zijn totaliteit. |
|
|
| Ultravibe! |
| Muzikaal hoogtepunt van het jaar vind ik trouwens echt de Essential mix van Sasha. Zo fantastisch, sjezus zeg! :crazy: :eyespop: :eyes: |
|
|
| Human |
Originally posted by Original
PROMO GU28
CD1
http://s6.yousendit.com/ + d.aspx?id=0JY6WRMWLFVTB2F2RTW59IC8WS
CD2
http://s9.yousendit.com/ + d.aspx?id=13EED6O7OS6G11JWPAYVL5WG0S
Kan het zijn dat de link het niet meer doet?
Damn, ben een paar dagen niet thuis geweest en had me verheugd sets die ik langs zag komen!
Alles lijkt down en dead.. |
|
|
| SnuggLe |
Oke, Subliminal Session 8!
Voor de cue's en TXT moeten jullie maar even pb-en of mailen!
http://s30.yousendit.com/ met daarachter d.aspx?id=2VLSNNO946O092Z6VXDA4G56SG
http://s30.yousendit.com/ met daarachter d.aspx?id=2TU5XOWTKWD9Z18KKZ4YY0A8CV
Beide cd's! Succes ermee! |
|
|
| Djeebie |
| Woohoo! Bedankt :cool: |
|
|
|
|