|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dus... de mensen die van plan waren te gaan, Zabiela gaat niet door. |
Nou dan zaterdag mooi naar Rockit :cool:
En super vette Katakana set!  |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Nou dan zaterdag mooi naar Rockit :cool:
En super vette Katakana set! |
Ik wacht 't weer nog even 2 dagen af, mocht 't gaan plenzen dan ga ik wel lekker naar de after in de poema :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
:stongue:
Jongen, je mist het punt, het gaat helemaal niet om eens zijn of discussie. Maar blijven geloven, Wat jij wil Tim!
Of zal ik nou ook in de Technothread 100x zeggen dat Techno echt stoer is? Ja, want daar krijgen we dan (zinloze) discussie over, en dat wil ik zooooooooo graag! Wie gaat er nu hier serieus op dingen in? Over smaak valt niet te twisten, begrijp dat eens. Maar oke sorry he, sorry dat ik er op in ga, jij hebt altijd gelijk, ik zanik altijd en wil altijd gelijk! Sorry jongen, sorry!
:toothless |
Dit is nou juist waar ik van af gestapt ben, jammer dat jij nog steeds op deze manier communiceerd. Dat techno-stoer gedoe dat bespreek je maar met kutvolkots omdat je blijkbaar nog steeds op dat niveau zit. Beetje jammer dat je je zo verlaagd. Je komt over als een kinderachtige kleuter Bram. Je kan niet tegen een weerwoord en je kan bijna niets hebben. Doe er wat aan. Valt me ook tegen dat je niet op een normale manier hebt uitgelegt waarom je dit een diep setje vind. Als je dat wel had gedaan had je een normale discussie gehad. Maargoed, jij wilt zo communiceren, prima, succes ermee, mij krijg je er niet de kast mee op . |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
Zo die set van Paul Spencer is zeker lekker!
Dit is ook wel de style van progressive die ik graag hoor!
Dario Nunez & David Vio - Festen Roose (D-Formation Remix) zit er in en die blijft echt heerlijk! :crazy: Heb je ook nog een gehele tracklist van deze set?
En ik snap wel wat je bedoeld met "diep" en wat ik vaak van Hernan hoor is toch meer "trancey" hoor. Maar helaas is het gros van de producers en Dj's al omgeslagen naar de Electro/Techo kant, en dat vind ik opzich wel jammer. Dus als iemand nog meer Dj's weet die nog een beetje de populaire progressive van een tijdje terug draaien, noem ze op!
Chab Feat J.D.Davis - Closer To Me (Lexicon Avenue Remix)
Deze is echt heerlijk op het moment :toocool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dit is nou juist waar ik van af gestapt ben, jammer dat jij nog steeds op deze manier communiceerd. Dat techno-stoer gedoe dat bespreek je maar met kutvolkots omdat je blijkbaar nog steeds op dat niveau zit. Beetje jammer dat je je zo verlaagd. Je komt over als een kinderachtige kleuter Bram. Je kan niet tegen een weerwoord en je kan bijna niets hebben. Doe er wat aan. Valt me ook tegen dat je niet op een normale manier hebt uitgelegt waarom je dit een diep setje vind. Als je dat wel had gedaan had je een normale discussie gehad. Maargoed, jij wilt zo communiceren, prima, succes ermee, mij krijg je er niet de kast mee op . |
Whahaha, moet je horen wie het zegt, Mr. 'Progressive is voor mietjes':D Maar verder Tim, ia alles wat je zegt waar, en heb je helemaal gelijk, oke?
OnTopic:
Daar ben ik ook naar op zoek, van die progressive zoals de Earth cd van Per van een hele tijd terug. Niet dat ik die electro/techhouse progressive niet trek (ala Howells), maar toch zijn die oude dingen gaver. Diepe bassen, niet het meer trancy gedeelte.
2Magikal_Mike: Nee sorry, heb zo geen tracklist voor je... was er ook al naar op zoek. En verder is Satoshi Tommiie volgensmij 1 van de weinigen die nog wat 'oudere progressive' draait, maar oke, wat hij draait kan je sowieso lastig kenmerken. |
|
|
| Human |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Overigens:
Dus... de mensen die van plan waren te gaan, Zabiela gaat niet door. |
..maar op 6/8 in Panama. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Human
..maar op 6/8 in Panama. |
Klopt, afterparty van DV. Lawler draait ook nog ergens.
Maar ik ga d'r niet speciaal voor naar de Panama. Als het za in DH zou zijn oke, maar verder: neuh. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Whahaha, moet je horen wie het zegt, Mr. 'Progressive is voor mietjes':D Maar verder Tim, ia alles wat je zegt waar, en heb je helemaal gelijk, oke?
|
Kijk, dat is nou het geen wat jij eens niet moet terughalen. Zo ben ik niet meer. Dat gezeur over prog is voor mietjes, trance is voor homo's en techno is voor slimme mensen ben ik al lang van afgesptapt. Hoop dat je dat eens in de gate krijgt. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Dus als iemand nog meer Dj's weet die nog een beetje de populaire progressive van een tijdje terug draaien, noem ze op! |
Ik.
:p |
|
|
| GrooveCollect. |
C-Jay draait af en toe nog zeker veel van die vette duistere bassline plaatjes in zijn set.
Moeilijk te vinden tegenwoordig. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
C-Jay draait af en toe nog zeker veel van die vette duistere bassline plaatjes in zijn set.
Moeilijk te vinden tegenwoordig. |
Tip: ga eens in C-jays platenzaak kijken. Hij heeft bakken vol met prog van alle soorten. Hij verkoopt gigantisch veel via internet. Sessions heeft veel exclusief spul. Veel white labels en platen die maar limited worden geslepen. Veel zeer goed onbekend spul. http://www.thesessions.nl/store/index.php
Hij kan je veel tips geven. Al ser ieman dis die veel van prog weet dan is hij wellicht jouw man. Secces er mee! |
|
|
|
|