|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
For what its worth: The Sessions wordt mede cq totaal georganiseerd door C-Jay zelf, plus het is ook een goede producer wiens platen door tal van topdj's wordt gedraaid.
Dus ik vind het totaal logisch dat zijn naam daar zo groot staat. Had ik ook gedaan. |
Dit weet ik ook allemaal wel Bram!
dan nog! :rolleyes: |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
For what its worth: The Sessions wordt mede cq totaal georganiseerd door C-Jay zelf, plus het is ook een goede producer wiens platen door tal van topdj's wordt gedraaid.
Dus ik vind het totaal logisch dat zijn naam daar zo groot staat. Had ik ook gedaan. |
Mee eens, gast timmert lekker aan de weg.
Tis ook wel een geschikte kerel, tikkeltje arrogant, maargoed...
Zn platenzaak is ook wel relaxed, altijd als ik naar mn ouders ga effe paar vette plaatjes halen! |
|
|
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Mee eens, gast timmert lekker aan de weg.
Tis ook wel een geschikte kerel, tikkeltje arrogant, maargoed...
Zn platenzaak is ook wel relaxed, altijd als ik naar mn ouders ga effe paar vette plaatjes halen! |
mmm,dat zei ik dus...
Die rare kolkie gebruikt mijn computer om te internetten en vergeet dus uit te loggen... |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Matthew Dekay heeft afgelopen zaterdag in het programma Rotationz op het belgische radiostation TopRadio een guestmix gedaan, iemand die toevallig opgenomen of ergens tegen gekomen? :) |
Download Dekay 4 juni 2005 mix
Vind hem erg tegenvallen, binnenkort mijn signature maar eens gaan veranderen :p |
|
|
| Opti |
 |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Vind hem erg tegenvallen, binnenkort mijn signature maar eens gaan veranderen :p |
nou niet zo overdrijven gozert! :rolleyes:
Zitten wel lekkere tunes in... paar nieuwe (40min is vet)
Maar dit setje is al wat ouder volgens mij...
| quote: | Originally posted by Opti
|
hahahaha belachelijk :haha: respect the skillz of Opti :p |
|
|
| Opti |
| surry Onno:toothless |
|
|
| tijs08 |
Ik kwam net dit tegen op de site van James Holden
30 July Silverdome, Zoetermeer, Holland
kan er niks over vinden.. zit dan ook met mijn gat op Ibiza, maar ben wel benieuwd wat voor feest dit is :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
Maar dit setje is al wat ouder volgens mij...
|
Ja want oud is fout :rolleyes: :rolleyes:
| quote: | Originally posted by tijs08
Ik kwam net dit tegen op de site van James Holden
30 July Silverdome, Zoetermeer, Holland
kan er niks over vinden.. zit dan ook met mijn gat op Ibiza, maar ben wel benieuwd wat voor feest dit is :) |
Dat is apart.....
Of het is een 'we gooien alle stijlen bij elkaar'- feest.
Of het is dat.
Want een groot progressive feest in het Silverdome, daar geloof ik echt de ballen van. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja want oud is fout :rolleyes: :rolleyes:
|
ja hoor Bram :conf:
Ik bedoelde alleen te zeggen dat het geen vernieuwende set is zoals we die van DK kennen... nog altijd vette nummers erin, maar een setje met nummers die ik allemaal al tijden ken vind ik niet zo boeiend meer nee... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
ja hoor Bram :conf:
Ik bedoelde alleen te zeggen dat het geen vernieuwende set is zoals we die van DK kennen... nog altijd vette nummers erin, maar een setje met nummers die ik allemaal al tijden ken vind ik niet zo boeiend meer nee... |
Echt? :p
Niet zo happen Tijs, niet zo netzoals ik doen :D
*zin in vanavond!*
...kunnen Anke en ik nou nog mee terug rijden? Toevallig?? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Opti
|
whaha! :haha: super mooi!  |
|
|
|
|