|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
jammer dat kaarten 32,50 zijn, had Ingrosso ook graaaag eens gezien... waarom komt hij niet ff bij Everybody langs, dan ga ik daar wel heen :p
Bram: wel goed lezen heee.. onno zegt: ik had Ingrosso graag eens gehoord... |
Verkeerd gelezen :) 32,50 is wel veel geld ja :D
Ingrosso had zeker wel even langs mogen komen bij Everybody, als hij er toch al is! Die 2e cd van Subliminal 8 is echt werelds :crazy: :eyespop: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ingrosso had zeker wel even langs mogen komen bij Everybody, als hij er toch al is! Die 2e cd van Subliminal 8 is echt werelds :crazy: :eyespop: |
ja echt hoor... dan was ik wel ff komen kijken! :rolleyes: :toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
ja echt hoor... dan was ik wel ff komen kijken! :rolleyes: :toothless |
Afhaker! :p
Dat wordt knuppelen vrijdag ofzo....:rolleyes: ;)
Komt Markus vrijdag ook weer eens mee? :D |
|
|
| magrec |
| Op djmixes2k torrent section kun je een vette set van satoshi tomiie downloaden!!! |
|
|
| Partyhardy! |
| Matthew Dekay heeft afgelopen zaterdag in het programma Rotationz op het belgische radiostation TopRadio een guestmix gedaan, iemand die toevallig opgenomen of ergens tegen gekomen? :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by tijs08
wahahah ooo ok dan. (zinloze feiten)
The deep show word ook gedraaid door Sander K... dus trance nee... prog nee... maar eerder prog dan trance! |
idd agree :) |
|
|
| Partyhardy! |
Vette ! :cool:

Gaaf alternatief voor Everybody... |
|
|
| tijs08 |
Leuke namen inderdaad, en stuk origineler dan Sander K...
Ik dacht alleen dat Innate zou komen? vreemd...
Ook wel overdreven om C-jay net zo groot op de flyer neer te knallen als de twee grootheden John Graham en Mick Wilson, maar das mijn mening natuurlijk... :rolleyes:
Verwacht deze setjes wel weer op de site, geniet ik er daar wel van. Dit weekend jammer genoeg geen tijd! |
|
|
| tijs08 |
| quote: |
Özgür Can
"Changed" (Gabriel & Dresden Remix)
Organized Nature |
Staat nu op 1 in Ozgurs top 10, en hij dit zegt hij er zelf over "My newest track Changed with an AMAZING new remix from Gabriel & Dresden should be out within a month or two"
Ben benieuwd! :crazy: |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by tijs08
Staat nu op 1 in Ozgurs top 10, en hij dit zegt hij er zelf over "My newest track Changed with an AMAZING new remix from Gabriel & Dresden should be out within a month or two"
Ben benieuwd! :crazy: |
Die remix is gedraaid door G&D in hun set @ San Diego, waarin ook die productie met Armin zit. Klinkt wel lekker inderdaad. |
|
|
| Ding Chavez |
| Voor wat het waard is, ik vind em tegenvallen :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
Leuke namen inderdaad, en stuk origineler dan Sander K...
Ik dacht alleen dat Innate zou komen? vreemd...
Ook wel overdreven om C-jay net zo groot op de flyer neer te knallen als de twee grootheden John Graham en Mick Wilson, maar das mijn mening natuurlijk... :rolleyes:
|
For what its worth: The Sessions wordt mede cq totaal georganiseerd door C-Jay zelf, plus het is ook een goede producer wiens platen door tal van topdj's wordt gedraaid.
Dus ik vind het totaal logisch dat zijn naam daar zo groot staat. Had ik ook gedaan. |
|
|
|
|