|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| quote: | Originally posted by @win
Leuk! Krijgen we naast Armin alleen nog maar meer Prog, zucht... |
Ik zeg: Ferry in de Asta op 3 juni ;) Kunnen ze Prog in de mainzaal hosten op de boot en Armin in de foyer :D |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Freezel
:stongue: :stongue: Ik zeg: Ferry in de Asta op 3 juni ;) |
Ik ga al naar FC Zwolle in de kanslozen competitie ;) |
|
|
| Freezel |
| Heb post net ge-edit ;) |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Freezel
Heb post net ge-edit ;) |
Idd! Prog is echt fijne muziek hoor maar moet dat nu weer ten koste gaan v/d trance?
Ik opper een Armada Night met Armin, Signum enb MIKE en dan het gas de hele avond vol open! :crazy: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by @win
Leuk! Krijgen we naast Armin alleen nog maar meer Prog, zucht... |
Matthew Dekay gaat meer richting trance toe en laat de prog achter zich. Hij wil/is bezig door te breken bij een groter publiek en maakt dus toegankelijkere tracks dan voorheen. The Deep Show en Clearing The Mind evenals Digifruitella en zijn remix van Living The Dream zijn pure trance tracks. Niet zeuren dus! |
|
|
| Three 'O Three |
| Dat vind ik nou niet echte 'pure' trance-tracks. En zeker niet zoals @win ze graag ziet, aan zijn wensenlijstje te zien dan. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Dat vind ik nou niet echte 'pure' trance-tracks. En zeker niet zoals @win ze graag ziet, aan zijn wensenlijstje te zien dan. |
Mee eens! Pure trance is nog steeds ASOT, en daar passen die MDK tracks echt niet zomaar tussen... btw vind ik het jammer dat DK nu ook bij Armada zit, Extrema is toch zijn thuis basis...
Ik ben het wel eens met PartyHardy dat je niet zo moet zeuren @win! :rolleyes: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tijs08
Mee eens! Pure trance is nog steeds ASOT, en daar passen die MDK tracks echt niet zomaar tussen...
|
Ter info: The Deep Show (ASOT 173 en 174), Clearing The mind (ASOT 173) Digifruitella (ASOT 173, 198) en tot slot Living the Dream (ASOT 184,185,188 en 189) zijn dus allen veel in ASOT gedraaid.
Maar goed ben het wel met Dave en jou eens dat het misschien geen 'pure' trance is. Dat is ook mening gebonden. Ik vond Markus Schulz zijn stijl eerst ook prog en nu trance. Zo neigen deze Dekay tunes voor mij ook meer naar trance dan progressive omdat ik de laatste tijd meer diepere progressive hoor. Overigens hoor ik meerdere mensen zeggen dat het trance is en laat Digweed die platen horen en hij zegt ook trance. Maar goed ik had het woord "pure" misschien wel weg kunnen laten dan ;) |
|
|
| Glaniskanis |
misschien wel trancy, maar zeker geen prog
ik begrijp trouwens ook niet dat @win Perry enzo prog kan vinden
Das net zoals Onno zegt met Schulz... gewoon trance |
|
|
| Ultravibe! |
MdK bij Armada :D
Opzich wel oke, zolang hij puur hetgeen blijft draaien waarom ik hem nu zo vet vind.:)
Misschien ook een leuke feature op dat Armin in concert! |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | | Originally posted by Glaniskanis ... gewoon trance |
idd:D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ter info: The Deep Show (ASOT 173 en 174), Clearing The mind (ASOT 173) Digifruitella (ASOT 173, 198) en tot slot Living the Dream (ASOT 184,185,188 en 189) zijn dus allen veel in ASOT gedraaid.
|
wahahah ooo ok dan. (zinloze feiten)
The deep show word ook gedraaid door Sander K... dus trance nee... prog nee... maar eerder prog dan trance! |
|
|
|
|