|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Human |
| Is een maand geleden gesloten. |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by emre
Steve Porter - Porterhouse tour
Woensdag 10 aug. in Amsterdam
more info TBA |
Kijk! Dit is nou een dj die ik graag in Nederland wil zien. Z'n sets zijn altijd meesterlijk. Super dit :cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Kijk! Dit is nou een dj die ik graag in Nederland wil zien. Z'n sets zijn altijd meesterlijk. Super dit :cool: |
Laat ze Troy Roberts er eens bijzetten, dan kom ik ook zeker langs :) |
|
|
| Matthijs |
Het duurt nog even, maar zaterdag 5 november in de Poema in Utrecht:
Official Renaissance UK Party, met dj's Dave Seaman en Marcus James. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Het duurt nog even, maar zaterdag 5 november in de Poema in Utrecht:
Official Renaissance UK Party, met dj's Dave Seaman en Marcus James. |
Nice! :cool: |
|
|
| Partyhardy! |
Vet nieuws dat Seaman weer naar Nederland komt! :cool:
En zit nu de show van Hernan te luisteren van zaterdag en waren de vorige shows iets tegenvallend, deze is echt weer te goed! 2 uur lang genieten! dat wordt wat op Dance Valley! :tongue3 |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Vet nieuws dat Seaman weer naar Nederland komt! :cool:
En zit nu de show van Hernan te luisteren van zaterdag en waren de vorige shows iets tegenvallend, deze is echt weer te goed! 2 uur lang genieten! dat wordt wat op Dance Valley! :tongue3 |
Dat word wat die dancevalley, net nog effe me kaartje afgestoft zodat ie er weer mooi bijstaat op mijn kast. :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Original
Dat word wat die dancevalley, net nog effe me kaartje afgestoft zodat ie er weer mooi bijstaat op mijn kast. :D |
Haha, goed plan.. die van mij was ook al bijna onder het stof verdwenen! Maar eerst Extrema, die lag er ook nog :p Kan niet wachten om na afsluiting van dit jaar eens goed los te gaan!! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tijs08
Haha, goed plan.. die van mij was ook al bijna onder het stof verdwenen! Maar eerst Extrema, die lag er ook nog :p Kan niet wachten om na afsluiting van dit jaar eens goed los te gaan!! |
Hiero ook! heb al mijn punten weer binnen! echt VET relaxt! :crazy: |
|
|
| Partyhardy! |
Verder hiero een nieuw setje van James Holden Dj in Session Radio3 (03-07-2005)
En die zelfde James Holden komt op 31 juli draaien op Phonocult in de Mecca in Scheveningen, gratis! :D Verder ook nog Bart Skils en Lauhaus :)
En hier een 4 uurs set van Gabriel & Dresden van hun vernieuwde site die er erg kick uit ziet! :cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
En die zelfde James Holden komt op 31 juli draaien op Phonocult in de Mecca in Scheveningen, gratis! :D Verder ook nog Bart Skils en Lauhaus :)
|
Is dat op dezelfde dag als Zabiela dus?
Heel apart! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Is dat op dezelfde dag als Zabiela dus?
Heel apart! |
Wat zou daar apart aan zijn? Maar goed volgens mij zou hij de 30ste op Exposure draaien maar op zijn website staat weer dat hij dan in de Cross in Londen draait... |
|
|
|
|