|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
Nog een setje in de aanbieding...
Deep Dish - Live @ Oxygen [10-07-05]
http://s35.yousendit.com/ d.aspx?id=2XY7UIBMPWJD33H8WQD1TZJ96O
Als iemand tijd en zin heeft zou die dan uit kunnen vinden wat de titel is van de track rond minuut 26-28? :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tijs08
Boeiend waar het vandaan komt, het zijn lekkere setjes! :D
Schijt kwaliteit alleen van die Sasha set, basss overload niet normaal :( Wel paar vette nieuwe tracks! |
Wat mij betreft is deze precies hetzelfde als Sasha in de partynight op 11 juni (toen wel in goede kwaliteit), hoor ook geen nieuwe platen... |
|
|
| GrooveCollect. |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Nog een setje in de aanbieding...
Deep Dish - Live @ Oxygen [10-07-05]
http://s35.yousendit.com/ d.aspx?id=2XY7UIBMPWJD33H8WQD1TZJ96O
Als iemand tijd en zin heeft zou die dan uit kunnen vinden wat de titel is van de track rond minuut 26-28? :) |
Die track begint op 22:40 min met die lange woosh en loopt tot 31:00 min. Zit dat baslijntje in uit Donna Summer's I Feel Love. Heb hem pas ook ergens anders in een setje gehoord. Zal eens zoeken voor je. Inderdaad een onwijs goeie plaat. :cool: |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
http://wewijr.multiservers.com/mixek.html
WEL gejat van Jerry's site, maar anyway: d'r staat VET veel shizzle op. Niet alleen prog (maar op de rest van hier post ik toch weinig ;)) |
Er zitten ook nog 2 setjes van Tommiie tussen, zeker ff checken! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Die track begint op 22:40 min met die lange woosh en loopt tot 31:00 min. Zit dat baslijntje in uit Donna Summer's I Feel Love. Heb hem pas ook ergens anders in een setje gehoord. Zal eens zoeken voor je. Inderdaad een onwijs goeie plaat. :cool: |
Vette track ja! Volgens mij heb ik Nick Warren deze ook horen draaien...
Laatste tune is trouwens ook super, ken hem geloof ik al... iemand id? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Die track begint op 22:40 min met die lange woosh en loopt tot 31:00 min. Zit dat baslijntje in uit Donna Summer's I Feel Love. Heb hem pas ook ergens anders in een setje gehoord. Zal eens zoeken voor je. Inderdaad een onwijs goeie plaat. :cool: |
Ik gok op Steve Porter, echt Porter sound, vooral dat pianotje bij 29min30. Vette track in ieder geval! :cool: |
|
|
| Partyhardy! |
Benjamin gaat de goede kant op, vette tracks in deze set:
Benjamin Bates - Clubbin @ Slamfm (13-08-2005)
01. Angello & Ingrosso - Yeah! [La Mode]
02. Raw Shape - My Heart [Voices]
03. Deep Dish - Say Hello (Angello & Ingrosso mix) [Positiva]
04. Holderman - Left Right Switch (12" dub) [Involved Records]
05. Benjamin Bates - The Manimal [Be Yourself Music]
06. M1 feat Flipside - Freak the frequency (Antoine Clamaran vocal 0mix) [Electrade]
07. Yoshimoto - Do what you do (Trentemøller mix (Jordilicious edit)) [CDR]
:cool: |
|
|
| Jantjeuh |
Naar die plaat uit die Oxygen set was ik dus ook al op zoek :D Heb helaas nog geen verdere info kunnen vinden..
Denk niet dat het een Porter productie is. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jantjeuh
Naar die plaat uit die Oxygen set was ik dus ook al op zoek :D Heb helaas nog geen verdere info kunnen vinden..
Denk niet dat het een Porter productie is. |
Ik ook niet... eerder richting WOW :) |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Benjamin gaat de goede kant op |
Ziet er inderdaad niet slecht uit, misschien dat ik vanavond wel even in de Asta ga kijken bij Benjamin Bates en Marco V. :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Als iemand tijd en zin heeft zou die dan uit kunnen vinden wat de titel is van de track rond minuut 26-28? |
Ik kan in de war zijn, maar het blijkt dus Planet funk - Tears After The Rainbow te zijn :crazy: |
|
|
|
|