|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| Human |
Your file has expired.
Unfortunately your file has expired. A link is valid for 7 days or 25 downloads, whichever occurs first. Once the link expires, the file is automatically deleted and cannot be recovered. |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Freezel
Heb het setje van Nic Fanciulli in Dance Department van afgelopen zaterdag hier staan:
hxxp://s43.yousendit.com/d.aspx ? id=2I0OEU7EF6R4Z13DEAKHNN97R1 (ff aanelkaar plakken)
01 Jow Montana - Boys (Heretic Mix)
02 John Tejada - Sweat (Poker Flat)
03 ID
04 ID
05 ID
06 ID
07 Freeform Five - Electromagnetic (Tiefschwarz Dub) |
Damn die is wel heel er snel leeg geleeched... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Disney
Damn die is wel heel er snel leeg geleeched... |
Dat zeg ik... d'r zitten een HEEL STEL EIKELS HIER (eikels ja, je leest het goed) die hier niet speciaal op TA zitten, wel meelezen, en hier alleen maar komen om even fijn alles leeg te leechen. Het wordt steeds erger. Wie het zijn? Geen idee, maar 100% zeker een aantal van Clubcharts (nee ik noem geen namen) die dat doen.
Dus...we zullen iets anders moeten verzinnen. Het forum van Jerry dan maar? Daar zit 80% van de mensen die hier posten al, plus ze hebben daar een forum waar je alleen kan komen met een bepaald aantal posts.
Just an idea... Of we meoten een aparte pagina zelf maken. Maar dat is ook weer zoveel moeite. |
|
|
| TranceFool |
| Links pm-en lijkt mij het meest handig, beetje zuur dat de mensen voor we het geupt worden ze niet eens kunnen downloaden. |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Links pm-en lijkt mij het meest handig, beetje zuur dat de mensen voor we het geupt worden ze niet eens kunnen downloaden. |
Is misschien wel iets ja. Zouden we eigenlijk een soort mailinglist moeten maken van mensen die hier echt horen en daar alleen de links naar toe sturen of zo...
Ik weet niet of dat mogelijk is met PMs hier op TA, dat je een PM stuurt naar meerdere mensen en dat je dan via een reply-to-all functie met behulp van dat ene berichtje steeds links naar alle mensen op die list kan doorsturen... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Links pm-en lijkt mij het meest handig, beetje zuur dat de mensen voor we het geupt worden ze niet eens kunnen downloaden. |
Jep, maar naar wie dan? En kan dat idd tegelijk?
Als we daar even een formatje voor opstellen dan hoeft dat helemaal geen probleem te zijn.
Maar, zoals ik zei, het board van Jerry is ook een optie. Daar is ook FTP-ruimte vrij. Maar, dat moet hij dus willen. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Disney
Is misschien wel iets ja. Zouden we eigenlijk een soort mailinglist moeten maken van mensen die hier echt horen en daar alleen de links naar toe sturen of zo... |
Wie hoort er dan bij en wie niet?
Als je zo 'naïef' bent om die links hier te posten dan weet je dat je dat kan krijgen, vind ik..
| quote: | | Ik weet niet of dat mogelijk is met PMs hier op TA, dat je een PM stuurt naar meerdere mensen en dat je dan via een reply-to-all functie met behulp van dat ene berichtje steeds links naar alle mensen op die list kan doorsturen... |
Je kunt volgens mij in een keer een PM naar iedereen op je buddy list sturen (zie profile-knop rechts bovenin).. Moet je maar even testen. Weet zo niet of er ook een reply-to-all functie op zit dan, heb het verder nog nooit gebruikt. |
|
|
| Jantjeuh |
| Ik kan dat Fanciulli setje wel even naar Emre's ftp uppen als mensen hem nog willen? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jantjeuh
Ik kan dat Fanciulli setje wel even naar Emre's ftp uppen als mensen hem nog willen? |
Iemand voelt zich aangesproken ;) :p
En BasD, scheer je weg, progressive is niets voor jou ! :) |
|
|
| Jantjeuh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Iemand voelt zich aangesproken ;) :p
|
Hoezo dat dan?
Waarom zou ik in godsnaam hier setjes leechen als ik ze al uren/dagen eerder via ftp kan krijgen? Ik zie gewoon dat een boel mensen teleurgesteld zijn omdat ze die set niet meer kunnen downen, dus bied ik aan hem ergens anders te uploaden.
Ik kan die set trouwens niet naar Jerry uppen omdat z'n ftp nog steeds ed up voor me is :/ |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jantjeuh
Hoezo dat dan?
Waarom zou ik in godsnaam hier setjes leechen als ik ze al uren/dagen eerder via ftp kan krijgen? Ik zie gewoon dat een boel mensen teleurgesteld zijn omdat ze die set niet meer kunnen downen, dus bied ik aan hem ergens anders te uploaden.
Ik kan die set trouwens niet naar Jerry uppen omdat z'n ftp nog steeds ed up voor me is :/ |
Blijkbaar voel je je echt aangesproken, want je reageert nog steeds serieus, ook al staan de ";) :p" erachter ;) |
|
|
| Jantjeuh |
| Mja, gewoon een domme opmerking van jou dus ;) |
|
|
|
|