|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| GrooveCollect. |
daar ben ik blij om :D
ik denk ook dat het zaterdag met Sanchez goed los zal gaan.
Er zijn trouwens nog steeds gastenlijstplekken voor vanavond in de Panama. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Maar ik begrijp wel wat je bedoelt ja, ook al stoor ik mij totaal niet aan die mensen. |
Wat Jerry omschrijft is bij de Asta heel erg. Dat is eigenlijk gewoon een normale discotheek. Dus dat is zwaar irritant als er een keer een goede dj komt, dan heb je oko al dat normale klootjesvolk wat er komt.
Daarom hou ik ook veel meer van het Paard. Maar het is echt TE lang geleden dat daar een goed feest was. |
|
|
| GrooveCollect. |
| inderdaad, laat er aub weer eens een paar vette feesten in het Paard komen. :whip: |
|
|
| Original |
Geen idee, zitten wel een aantal lekkere nummers in dus bedankt voor het setje.
| quote: | Originally posted by sndh
Holden @ Vooruit Gent |
Thanx! |
|
|
| HiGH_NrG |
Hierbij dan ook maar de set van Nathan Fake op 5daysoff :)
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| Human |
| Zou iemand mij kunnen helpen aan de twee delen van de set van Tiefschwarz op 5 days? |
|
|
| Human |
| Oh ja sorry had ik er niet bij gezegd, deze mix komt van 3FM, ik zoek de hele set die in twee delen op 3voor12 staat. Toch bedankt! |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Human
Oh ja sorry had ik er niet bij gezegd, deze mix komt van 3FM, ik zoek de hele set die in twee delen op 3voor12 staat. Toch bedankt! |
Volgens mij is 'ie niet op die manier verkrijgbaar... |
|
|
| Creamfields23 |
Hier heb je wat crap video's.
En tering die holden moet echt de inhoud van zijn platentas vernieuwen. Met zijn safari lijkt godverdomme wel een voetreis. En dan heb ik het nog niet eens gehad over die Breathe on me. :whip:
wat een :clown:
click |
|
|
|
|