|
Het grote Progressive topic - deel 4 (pg. 74)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by tango
Het duurt nog effe, maar 9 december komt de king of house, the S-man, Roger Sanchez naar het paard :) |
VET!!! Wanneer zijn de kaarten te koop, hier moet ik 100% bij zijn ;) :cool:
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
topnieuws!!
Vanavond gaan we weer LOS mannen |
Veel plezier Proggers! Hopen dat Chable dit keer het niveau van zijn producties haalt met zijn draai sessie :p |
|
|
| TranceFool |
| Roger Sanchez.....daar wil ik ook zeker bij zijn :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by tijs08
Veel plezier Proggers! Hopen dat Chable dit keer het niveau van zijn producties haalt met zijn draai sessie :p |
Als een fokking gek! :eyes: |
|
|
| GrooveCollect. |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Als een fokking gek! :eyes: |
Hë, laatste waarschuwing jij :whip: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Nee denk het niet... Mijn bankrekening laat me nog al in de steek en er zijn al zoveel vette feestjes... :( |
Je kan wel bij mij mee op de GL.....
Oh, en dat van Sanchez zal wel een editie van LOS zijn, het clubfeest van Full Circle (oftewel van Jordi Bouman dus ook). Waarschijnlijk dan wel Roog en of Marcello erbij op de lineup. Ben daar wel bij :D
Zit hier in India een beetje mijn agenda te plannen qua feesten, maar er komt echt ZAT aan!
- Masiello (maybe)
- A.Pappa (zeker!)
- Feestje van Harmen
- Roger Sanchez
- Everbody in de Panama
...en nog veeeeel meer :) Mooi man :D |
|
|
| SnuggLe |
| Swamper pauper rot op met je hijack! Stop die result op een plaats where the sun doesnt shine! :whip: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Swamper pauper rot op met je hijack! Stop die result op een plaats where the sun doesnt shine! :whip: |
Dat is binnen 1 klik weg te halen hoor als je ff goed leest ;) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Je kan wel bij mij mee op de GL.....
|
Dat is niet echt het punt. Als het moet kan ik dat zelf ook wel regelen, maar die dag ervoor is ook al Masiello en daarna heb ik waarschijnlijk een after... Dus het is en mijn gezondheid en mijn geld :p |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Hë, laatste waarschuwing jij :whip: |
:eek: :eek: :eek: :eek: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Dat is niet echt het punt. Als het moet kan ik dat zelf ook wel regelen, maar die dag ervoor is ook al Masiello en daarna heb ik waarschijnlijk een after... Dus het is en mijn gezondheid en mijn geld :p |
Oke, point taken.
Ik moet nog effe zien of Masiello wat wordt. |
|
|
| Bouma-Bros |
Lees op de site van Lee Burrigde de datum van Everybody in t Paard (met Sander K.)
04-Nov-05 Amsterdam Everybody / Full Circle Panama
:toocool: |
|
|
| Human |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Lees op de site van Lee Burrigde de datum van Everybody in t Paard (met Sander K.)
04-Nov-05 Amsterdam Everybody / Full Circle Panama
:toocool: |
Everybody in Panama dus. |
|
|
|
|