|
De examenthread (pg. 104)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
lol, in ternat wonen he.. Daar woont alleen crapuul.., zoals ik :toothless |
Gij zijt verzekerst een doodbraaf ventje :p |
|
|
| Bunz |
Ik morge ook om 8u30 mijn eerste examen
kzie het nog wel zitte :)
de miserie is natuurlijk wanneer die echt kutvrage gaat stelle |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Toch geen Ehsaller? |
Nope, heb er wel 1 jaartje gezeten, was er gebuisd en ben dan naar Vlekho gegaan.
| quote: | Originally posted by Push2005
Kzit dus duidelijk verkeerd :toothless: |
Wat doet gij mss :D ? Toch geen TEW?
lol, in ternat wonen he.. Daar woont alleen crapuul.., zoals ik :toothless |
Crapuul ben ik ni ze, mss omdat ik om precies te zijn in lombeek woon :p Ik ben gewoon lui, das al |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Nyah
Tuurlijk is het nog mogelijk. Ik heb dat vaak genoeg gedaan toen ik nog studeerde.
Mijn motto was altijd: nooit opgeven: desnoods de hele nacht doorblokken, maar ni het boeltje erbij neer gooien.
Veel succes nog ermee (en al de andere beta's die nu moeten blokken ;)) |
Begon je dan ook pas op zondag om 17:02 te blokken voor een examen van maandag? Ik vraag me dan af wat Nabistai heel het weekend gedaan heeft. Ik begon me altijd zorgen te maken als ik op dat tijdstip nog niet gedaan had met blokken. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Begon je dan ook pas op zondag om 17:02 te blokken voor een examen van maandag? Ik vraag me dan af wat Nabistai heel het weekend gedaan heeft. Ik begon me altijd zorgen te maken als ik op dat tijdstip nog niet gedaan had met blokken. |
Je zou je beter zorgen maken over wat er van je geworden is... téveel geblokt miss ? :tongue2 |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Je zou je beter zorgen maken over wat er van je geworden is... téveel geblokt miss ? :tongue2 |
Hehe,
wat ben ik in jouw ogen geworden? |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Nope, heb er wel 1 jaartje gezeten, was er gebuisd en ben dan naar Vlekho gegaan.
Wat doet gij mss :D ? Toch geen TEW?
Crapuul ben ik ni ze, mss omdat ik om precies te zijn in lombeek woon :p Ik ben gewoon lui, das al |
Aja, lombeek, da zijn natuurlek wel allemaal mor tamme boerkens e. In Wambeek daarentegen... We zullen lombeek es kort en klein komen slagen zie :p
Ge zult wel naar sint-jozef geweest zen zeker? |
|
|
| Shadowkid |
Aja, lombeek, da zijn natuurlek wel allemaal mor tamme boerkens e. In Wambeek daarentegen... We zullen lombeek es kort en klein komen slagen zie :p
Ge zult wel naar sint-jozef geweest zen zeker? |
zorg dan maar dat ge ne gps hebt om ulle weg uit wambeek te vinden, want zonder geraakte toch ni in lombeek :p
En jup, op st-jozef gezeten :) streng en vooral belachelijke regelkes, maja.. |
|
|
| Tiger777 |
^= :p
Zeg, hebde gij genen naam, 't kan goe zen da ik u ken, ge zijt e jaar ouder askik :p ? |
|
|
| Shadowkid |
^= :p
Zeg, hebde gij genen naam, 't kan goe zen da ik u ken, ge zijt e jaar ouder askik :p ? |
lol :D ik zal maar ni vragen waarom ge daar een foto van hebt/bijhoudt :p
en gelukkig hebben mijn ouders mij wel een naam gegeven ja, nl. jeroen. Post anders is ne foto van u ofzo, mss dak u herken van zien. |
|
|
| The_G0dfather |
Spaanse literatuur is echt wel :nervous:, yuk.
ge wordt er nog ni redelijk slecht gezind van :mad: |
|
|
| lemon squash |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Spaanse literatuur is echt wel :nervous:, yuk.
ge wordt er nog ni redelijk slecht gezind van :mad: |
Ah,nog een hispanofiel op het forum, allez, met momenten dan toch precies :happy2:
Kben net bezig in mijne vijde roman van Spaans dit jaar. Alejo Carpentier - El reino de este mundo. Kversta er de ballen van voor de moment. En ja, in juni ook examen Spaans literatuur. De wondere wereld van García Lorca, Cela, Valle Inclán, Unamuno, Ortega y Gasset. Joder que interesante :whip: Succes in alle geval! |
|
|
|
|