|
De examenthread (pg. 140)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Bertn
Meertalige Bedrijfscommunicatie.
Ingangsexamens zijn om te testen of je frans en engels wel goed genoeg is:nervous: |
...en mijn talen zijn niet goed genoeg, want ik ben gebuisd voor mijn ingangsexamens. dikke streep door mijn rekening:( |
|
|
| Shadowkid |
Putain zeg, ik krijg net mijn uitslag in de post en spijtig genoeg 2e zit. Slechts 2 examens (beiden uit het eerste semester) maar wel op een vrij kuttige manier.
Frans een 7 en Marketing een 9 :rolleyes: Marketing is te danken aan een wakko gokcorrectie en mijn drang om toch een paar keer te gokken.
Frans is zo mogelijk nog erger omdat ze verdomme bij het begin van het 2e semester kwam beweren dat ze gul was met punten als ge aanwezig waart en meewerkte enzo. Ik moest een 4/20 ophalen, dus ik heb dat 2e semester serieus mijn best gedaan. Nu heb ik dus in totaal een 7, wat normaal wil zeggen dat ik dus in het 2e semester net een 10/20 heb gehaald. Dus voor iemand die gul is met punten, heeft ze wel mooi gezorgd dak waarschijnlijk 1 punt (in totaal) te kort kom om gedelibereerd te worden.
En voor er ne slimme de opmerking maakt, ja ik had in het 1e semester dan maar beter moeten doen ook, maar het blijft frustrerend :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
Vandaag ook uitslag in de bus gekregen. Twee verwachte tekorten (en dus niet geslaagd), maar daar is onverwacht nog een 3de tekort bijgekomen ook. :nervous: Ook op het andere vak van diezelfde prof had ik véél minder dan ik verwacht had. En ik was absoluut niet de enige :whip:
Voor de rest was het wel heel goed. Als ik die vakken in 2de zit een beetje goed doe zit een onderscheiding er zeker in :) |
|
|
| jeronimo_jd |
Wie heeft er nog herexames?
Nu al opnieuw beginnen studeren steekt in ieder geval zwaar tegen. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
Wie heeft er nog herexames?
Nu al opnieuw beginnen studeren steekt in ieder geval zwaar tegen. |
Ik alvast :(
En hier steekt het écht wel enorm tegen, zit nog veel te veel met een vakantiegevoel :( |
|
|
| 1Million$shot |
respect mannen !!!
k voel met ulder mee ! |
|
|
| ConFig |
| veel mensen met herexamens precies.. ikzelf ben al bezig van eind juli met blokken.. ook een nest herexamens, maar we gaan er gewoon voor |
|
|
| mellow_head |
Hij bedoeld 'eind wij':o
:stongue: |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Hij bedoeld 'eind wij':o
|
Hij bedoelt |