|
De examenthread (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bah, ik haat zulke profs die zelf zo briljant zijn op hun gebied dat ze er van uitgaan dat zelfs de moeilijkste dingen voor de studenten simpel en vanzelfsprekend zijn. En dan een extreem moeilijk examen opstellen, en als meer dan de helft van de stundeten gebuisd is zo eens heel minachtend vermelden "dit was nu toch écht geen moeilijk exaam hoor mensen...:rolleyes: " :whip: :whip: |
sja... ik dacht echt niet dat t voor een handelsingenieur zo belangrijk is wat the hell austeniet, perliet enz is ...
had dat bij t blokken dan ook maar overgeslagen... das iets voor de industriële he..
ma zo te zien gaat dat onmisbaar zijn voor mijn job later :rolleyes: |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Nyah
sja... ik dacht echt niet dat t voor een handelsingenieur zo belangrijk is wat the hell austeniet, perliet enz is ...
had dat bij t blokken dan ook maar overgeslagen... das iets voor de industriële he..
ma zo te zien gaat dat onmisbaar zijn voor mijn job later :rolleyes: |
Wtf? Zien jullie dat ook :conf:
Ah, staalsoorten; saai, hé. |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik heb mij gewoon overslapen vanmorgen...:o :nervous:
Dat wordt dus al zeker 2de zit door m'n eigen stomme schuld :( |
|
|
| dj Zevan |
Ik heb mij gewoon overslapen vanmorgen...:o :nervous:
Dat wordt dus al zeker 2de zit door m'n eigen stomme schuld :( |
voor een examen? -> in dit geval: zeer sterk bezig
of voor een blokdag? -> in dit geval: geen nood |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
voor een examen? -> in dit geval: zeer sterk bezig
|
:o |
|
|
| Aurélie |
@ Jasper :
Heb vrijdag sociologie van Weys , is dezelfde cursus als vorig jaar. Kan je mij misschien vertellen hoe belangrijk het is Giddens te studeren ivglm de syllabus ? Thx !!! |
|
|
| dj Zevan |
:o |
auch |
|
|
| Jasperovitsj |
Hmm, ik heb Sociologie gestudeerd aan de hand van de syllabus en notities vanop www.unifac-forum.be en dat dekte toch alle leerstof. Probleem is dat er in de syllabus 2 hoofdstukken niet uitgeschreven zijn, maar die heb ik met de notities aangevuld. Giddens heb ik nooit gekocht of vastgehad, dus volgens mij is dat boek niet essentieel :)
Wij hadden wel mondeling, maar ik denk niet dat het veel verschil maakt. De eerste keer heeft hij me wel een 9 gegeven omdat ik op m'n 3de vraag niks wist te vertellen. Maar jullie hebben nu schriftelijk zeker? |
|
|
| Zehra |
| daarnet examen gehad: joy :o |
|
|
| Aurélie |
Je bespaart me veel kopzorgen , toch handig dit forum :) !
Zehra , hoe is het gegaan ? |
|
|
| Zehra |
| multiple choice: 20 vragen (goed: +1, fout: -0.25) denk da ik er een stuk of 10 zeker goed heb. rest van de vragen twijfelde ik... veel te moeilijk... |
|
|
| pooley |
| the joy of exams :/ |
|
|
|
|