|
De examenthread (pg. 80)
|
View this Thread in Original format
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Spreekt ge uit ervaring?
*drumroll* |
Mijn vader zit in de business. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Is da plezant, zone negatieve mens zijn? :) |
|
|
| X-Tune |
Is da plezant, zone negatieve mens zijn? :) |
Dat is toch positief nieuws voor de meeste van ons? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Not really, ik verwacht met mijn universitair diploma toch niet dat ik aan een minimumloon moet gaan beginnen werken :p |
|
|
| X-Tune |
| Het verdienen ligt ook vaak, hoever je wilt gaan. Als je goed wilt verdienen, dan moet je ook hard werken en niet vies zijn om soms tot 20u00 te werken. Ik weet niet of het dat waard is... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Lol gast, denkt ge nu echt dat alle Beta's naïevelingen zijn die geen benul hebben van de echte wereld? :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Echt niet. Wat wilt dat nu zeggen op bedrijfsniveau dat je een grote onderscheiding haalt op een school? Niks! Het zal nu ook wel geen slechte gevolgen voor je hebben.
Het goed kunnen uitleggen is veel belangrijker.
Geloof je ook in het fabeltje dat je in het begin heel veel gaat verdienen na je universitaire studie? |
meneer spreekt waarschijnlijk uit veel sollicitatieervaring? :conf:
Het is zeker één van de onderdelen waar er op gelet wordt, net als op ervaring, net als op het feit of je het goed kan uitleggen, je in groep kan werken, je leiderscapaciteiten hebt. En zelfs dat speelt allemaal al geen rol als je sollicitatiebrief niet goed is. |
|
|
| Aurélie |
"Komen in aanmerking voor een IAJ, studenten die voor ten minste 1/3 van de studiepunten overdracht van examencijfers hebben verworven (d.w.z. voor ten minste 20 studiepunten). De studieomvang van een IAJ mag niet groter zijn dan 50 studiepunten." |
Thx dat moet wel lukken :o :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Het verdienen ligt ook vaak, hoever je wilt gaan. Als je goed wilt verdienen, dan moet je ook hard werken en niet vies zijn om soms tot 20u00 te werken. Ik weet niet of het dat waard is... |
ik weet wat er op mijn loonbriefje elke maand staat. En daar ben ik zeer tevreden mee. En nee ik moet echt nie zo hard werken. Het is een kwestie van je job uitkiezen en soms toch even kieskeurig te zijn. Uiteraard heb je gelijk dat een universitair diploma niet garant staat voor een hoog loon zodra je afstudeert. Ik ken bijvoorbeeld iemand die redelijk wat minder verdient dan mij en een univ diplo + nog jaar extra had gedaan (ik heb hogeschool diploma). Die gast klopt dan nog is een pak overuren en heeft veel stress. Maar imo is dat zijn eigen fout. Ander en beter zou ik dan zeggen. |
|
|
| X-Tune |
Lol gast, denkt ge nu echt dat alle Beta's naïevelingen zijn die geen benul hebben van de echte wereld? :p |
Hehe, ga je Beta party maar organiseren. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Mehehe, poging om onder de gordel te gaan ay? ;)
Kheb anders niemand horen klagen over de vorige Beta party hoor... |
|
|
| djcresto |
Mehehe, poging om onder de gordel te gaan ay? ;)
Kheb anders niemand horen klagen over de vorige Beta party hoor... |
manier om af te wijken van het topic als hij niet kan winnen ;) |
|
|
|
|