|
De examenthread (pg. 156)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
Allez, proficiat aan al diegenen die een goede tweede zit achter de rug hebben ;)
't Studentenleven... erg genoeg begin ik t te missen :nervous: Had niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen :p
Mja tis nu mijn eerste week dat ik terug ga werken na 4 weken verlof te hebben gehad, dat zal nu ook wel zen invloed hebben :( |
|
|
| Bertn |
bleh:o
ik begin er maandag aan zie...
rooster:
maandag 8jan: taalverwerving frans
dinsdag 9jan: taalverwerving engels
maandag 15jan: engelse economische teksten
maandag 22jan: marketing
donderdag 25jan: Handels- en ondernemingsrecht
dinsdag 30jan: Accountancy
bweik, 6 supersaaie vakken, en geen enkele waar ik goed in ben:nervous: |
|
|
| Shadowkid |
Ik begin de 15e, en eerlijk gezegd zie ik het niet zo goed zitten :nervous:. Mijn gemoedstoestand haalt de laatste tijd de bovenhand, met de nodige achterstand als gevolg. Ma bon, nog 10 dagen om de schade te beperken en dan maar zien wat het geeft.
Bertn, wat voor richting doet gij? |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
2e Bachelor Financiën en verzekeringen:
15 jan: Aansprakelijkheidsrecht(mondeling)
17 jan: English for Business
19 jan: Français des affaires
25 jan: Financieel recht
4 examens maar omdat voor men andere 4 vakken de punten al moesten verdiend worden tijdens het jaar moet toetsen, presentaties en dergelijke. Voor de 4 vakken ben ik er zo goed als door normaal gezien, examens zie ik ook nog goe zitten:) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Ik begin de 15e, en eerlijk gezegd zie ik het niet zo goed zitten :nervous:. Mijn gemoedstoestand haalt de laatste tijd de bovenhand, met de nodige achterstand als gevolg. Ma bon, nog 10 dagen om de schade te beperken en dan maar zien wat het geeft.
Bertn, wat voor richting doet gij? |
meertalige bedrijfscommunicatie (tis maar 1 jaarke, ne ManaMa zoals da tegenwoordig zo schoon noemt:o ) |
|
|
| Jasperovitsj |
08/10: Wetenschapskritiek
10/10: Filmtheorie en -analyse
17/10: Mediasociologie
18/10: Journalistieke nieuwsgaring en productie
22/10: Actuele vraagstukken van de communicatietheorie
25/10: Sociologie van Ziekte en Gezondheid
Alleen Filmtheorie zie ik niet echt zitten, de rest zou normaal probleemloos moeten lukken... |
|
|
| lemon squash |
| quote: | Originally posted by Bertn
meertalige bedrijfscommunicatie (tis maar 1 jaarke, ne ManaMa zoals da tegenwoordig zo schoon noemt:o ) |
aha ;) Een collega zowaar. Ik doe dezelfde studie, maar dan wel aan de Universiteit Antwerpen. Effe mijn examenrooster for the record:
algemeen recht, marketingcommunicatie, sociale zekerheidsrecht, handelsrecht en ICT. Tzou in principe wel allemaal moeten lukken... Anyway, veel suxes gewenst aan iedereen met de examens! |
|
|
| lemon squash |
| quote: | Originally posted by Bertn
Een collega zowaar. Ik studeer hetzelfde maar dan wel aan de Universiteit Antwerpen. Mijn examens: marketingcommunicatie, algemeen recht, sociale zekerheidsrecht, handelsrecht en ICT. Zou in principe wel allemaal moeten lukken... Anyway, iedereen veel succes met de examens!! |
|
|
| Bunz |
2e Bachelor Informatica (hogeschool):
di 09/1/2006 Computernetwerken
vr 12/1/2006 Taalbeheersing
wo 17/1/2006 Objectgerichte systeemanalyse
do 18/1/2006 Dynamische websites
vr 19/1/2006 Taaltraining Engels
ma 22/1/2006 Statistiek
di 23/1/2006 Bedrijfsinformatiesystemen
do 25/1/2006 Databanken
kben es benieuwd.. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by lemon squash
Een collega zowaar. Ik studeer hetzelfde maar dan wel aan de Universiteit Antwerpen. |
Dan zijn wij ook min of meer collega's ;) |
|
|
|
|