|
De examenthread (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| Dj Thy |
| quote: | Originally posted by pooley
Avondschool? |
Als ge part time doet (is dan 18 maanden (enfin nu 3 maanden extra "algemene opleiding") ipv 9), kunde een blok uren in de avond nemen ook.
Was wel vergeten, een ander struikelblok kan zijn dat de lessen in het Frans gegeven worden (SAE brussel hangt af van de SAE Parijs). Maar ja, in mijn klas zitten we momenteel met 10, waaronder 7 Vlamingen :D
Buiten Audio Engineer kunt ge ook Digital Film studeren, of Electronic Music Producer (veel minder doorgedreven, korter, en veel minder duur). |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Mister_Michel
Maaaaaaaan wat een slecht examen vandaag :( |
idem :confused:
Het mens dreef mij zelfs zover dat ik over mijn lippen kreeg: "ik weet het niet" :( |
|
|
| Bertn |
vandaag eerste examen gehad: Mediarecht.
viel goe mee, 2 vragen correct beantwoord, maar de derde vraag, daar had ik nog nooit van gehoord...
nu komt sociale wijsbegeerte...:nervous: |
|
|
| pooley |
| Francois es pa des probleem pour ik |
|
|
| TOR |
Francois es pa des probleem pour ik |
mwa ze parler frangs oossie |
|
|
| Wildfir3 |
Ok ik heb hierjust de malsjans en sjans van mijn leven tegelijkertijd gehad!
1. ik kom, zoals altijd, om 13.30 toe voor mijn examen. Enkel op zaterdag wijkt dit af van ons schema (8u30 's ochtends dan). Mis dus. vandaag was ons examen blijkbaar om 8u30, jooooooooy
2. ik ga op zoek naar mijne 'mentor', aan wie ge moet melden dat ge een examen ni meedoet. Ik kom onderweg mijne docent van engels (waar ik vandaag examen van had) tegen en ik leg het hem uit, dussssss mocht ik nu snel ff het examen maken. wiiiii :D |
|
|
| Wildfir3 |
Bon straks examen assembler, kheb er geeeeeeeen goed gevoel over, maar dat heb ik over geen enkel examen (behalve engels dan eergisteren en we weten hoe het afgelopen is ;)).
Nuja, als ik vandaag faal dan wordt de rest van mijn examens normaalgezien een makkie, maar dan wordt mijn tweede zit des te zwaarder, dus toch nog ff snel zwaar beginnen blokken.
Wish me luck! :p |
|
|
| pooley |
Filosofie hier :/ Op ne zaterdag.
Wish me luck, tot de 2de macht |
|
|
| Mister_Michel |
| Ik moet wiskunde (mijn belangerijkst vak) blokken vant weekend. Schitterend moment om zware privé-problemen te krijgen niet? :rolleyes: |
|
|
| pooley |
Viel wel mee , denk ik of jaja viel mee, hoop ik
ach wtf #@|
wodka here I come |
|
|
| Nyah |
Viel wel mee , denk ik of jaja viel mee, hoop ik
ach wtf #@|
wodka here I come |
:haha:
Ik heb tot nu toe 3 examens achter de rug. Ging van heel moeilijk tot easy. Dus mijn punten zullen ook wel evolueren van 10/20 naar 15/20 ofzo voor deze drie vakken (hoop ik toch) :nervous:
Maandag Operating Systems, redelijk veel om te blokken (ik zit in een deadlock- moet leren, ma heb gééén goesting :p)
[zucht] Ik zal der maar aan beginnen zeker :( |
|
|
|
|