|
De examenthread (pg. 114)
|
View this Thread in Original format
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Vrouwen en lesgeven... Gegarandeerd rampen. Die focusen altijd zo op details. Dees zou u buizen als ge iets meer geeft dan hetgeen zij gegeven heeft en als ge daar een letterke verkeerd schrijft zijde gebuisd :confused: :mad: |
Bwa, da kunt ge dikwijls me ne serieuze korrel zout nemen zenne. Ik had in mijn kandidaturen labo chemie van een vrouw. Die liep ook constant te zagen over 't minste en ze zei zelf dat als ge bij haar een 12 haalt dat ge dan heel goe gewerkt hebt. Uiteindelijk haalde ik een 14 en zo super waren mijn labo's ook ni :rolleyes:
(en nee, ik heb voor die 14 niks extra gedaan :D ) |
|
|
| Real |
Zozo, binnen 2 uurtjes Goederen- en transportverzekering, en ik ga oprecht blij zijn als ik 5/20 haal. :rolleyes:
Kben van de hele semester misschien 5 uur naar dat vak geweest, smart move me. :rolleyes: |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Moet wel, als ge ooit les gekregen hebt van ene zeker Vanhoof :toothless ;)
|
Ergste lerares frans ooit, dat waren echt klote-lessen, zeker als ge het jaar ervoor Loncke had... Al kon die dat ik in het 2e middelbaar had ook tellen, maar die naam herinner ik mij ni meer. |
|
|
| Tiger777 |
bulté geheelverzekerst:rolleyes:
Allé, vooruit...
We gaan nekeer naar het examenfront trekken zie en ze nekeer e poepje laten ruiken... hoop ik:nervous: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Real
Zozo, binnen 2 uurtjes Goederen- en transportverzekering, en ik ga oprecht blij zijn als ik 5/20 haal. :rolleyes:
Kben van de hele semester misschien 5 uur naar dat vak geweest, smart move me. :rolleyes: |
rofl ik ben erdoor :o |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Bertn
morgenochtend Methodiek van groepsoverleg... moet normaal gezien lukken, als ik wa sjans heb met de vragen tenminste:o |
jeuj, er vlotjes door:D |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Bertn
jeuj, er vlotjes door:D |
+1. Heb da prof'ke van men voete es e poepje laten ruiken. Voor de verandering wist ik alles en meer. Ik gon voor de 18/20 :happy2: |
|
|
| Sh!fty |
buis voor biologie :(
zo gefixeerd op al die details en moeilijke namen dat ik niet op de simpelste dingen kon komen |
|
|
| Jasperovitsj |
| Multiple Choice met overdreven giscorrectie én dubbelzinnige vragen is teh suck :whip: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Multiple Choice met overdreven giscorrectie én dubbelzinnige vragen is teh suck :whip: |
Ik weet watge bedoelt, hetzelfde zal ook mij 1 buiz opleveren :whip: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Multiple Choice met overdreven giscorrectie én dubbelzinnige vragen is teh suck :whip: |
Da examen recht met die -3 bij mij was ook lekker zot :o ...
Kben benieuwd naar de uitslag; tzal er net op of er net onder zijn |
|
|
| Eagle` |
| dear god laatste examen afgelegd, sales management, ging goed ma ik ben kapot tot 4.30 liggen blokken nog en om 6 uur der weer al uit, ik zen zo geen klote waard :( |
|
|
|
|