|
De examenthread (pg. 132)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Morgen e vree klootig examen. Om 8 uur moede daar zen voor het eerste stuk mondeling microscopie en om 13uur begint dan het échte theorie examen. Da's azo een hatelijk ventje ook nog die der alles aan doet om u van u stuk te brengen. Verlede jaar lachte hij mij uit met mijne naam en mijn foto op men studentenkaart en verplichte hij mij een koffie voor hem te gaan halen. Om tijdens mijn examen mij ineens te onderbreken en te vragen ofda ik wel zeker ben dat ik wel allemaal juiste dingen aan het vertellen ben :rolleyes:
Ik kijk er al naar uit wat hij morgen gaat lappen:nervous: |
LOLOL =))
good luck anyway! ;)
waarde der ni van door of is het een ander vak |
|
|
| Tiger777 |
| ander vak, zelfde pee. Ik had toen 17, meest van heel men jaar :stongue: |
|
|
| Eagle` |
| ni echt iet examenachtigs, mor soit. Kzen geselecteerd voor EER(ehsal export exchange) maw eindwerk int buiteland, min 6 weken australië volgend academiejaar, w0000000000000000t :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Real
En blijf weg. :)
:p |
don't worry ik stuur wel een kaartje :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ni echt iet examenachtigs, mor soit. Kzen geselecteerd voor EER(ehsal export exchange) maw eindwerk int buiteland, min 6 weken australië volgend academiejaar, w0000000000000000t :D |
omg, australie. chansaard :p
Kans is volgens mij heel groot dat ge daar blijft eh eigeel... Dus dan zit er maar 1 ding op... VERSPREID UUW ZAAD!
:toothless :clown: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Statistiek 3, here I come! :nervous: |
|
|
| Tiger777 |
Dat was een cataklisme :confused: :nervous: :mad: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
+ ik heb de assistent een mep gegeven met een microscoop... Het was mondeling en daarvoor hebben ze dubbelmicroscopen met 2 armen met ogen die op ne gezamelijke staaf staan. Bon, zij aan hare kant aan het zien en ik dacht: "laat ik die microscoop eens bijstellen" maar in men nervositeit duwde ik lichjes te hard tegen die microscoop waardoor dat die roteerde rond zen as... Resultaat, een mep => assistent :clown:
Ze kon der nog een beetje mee lachen denk ik... Hoop ik :nervous: |
|
|
| FenixStyle |
| In tegenstelling tot de meeste scholen, beginnen wij volgende week pas met examens. Ik heb slechts vier examens, verspreid over 7 dagen: Mediarecht, Duits, Geschiedenis en Mediapsychologie. Duits is voor mij al niet meer zo belangrijk aangezien ik toch al zowiezo herexamens heb voor talen dit jaar. En de ander drie zal normaal wel moeten lukken mits de nodige inzet ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Statistiek 3, here I come! :nervous: |
Geflest waarschijnlijk :sadgreen:
Onnozele icequeen assistente die zich weer efkes de grote madam wilde voelen :whip: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Geflest waarschijnlijk :sadgreen:
Onnozele icequeen assistente die zich weer efkes de grote madam wilde voelen :whip: |
ge moet alles van de positieve kant bekijken ...
als moest blijken dat ge echt geflest zijt en ge hebt tweede zit, kunde u wel een SPSS versie 'aanschaffen' die tegoei werkt en alsnog een hoge score halen ;) (t is natuurlijk altijd leuker om van den eerste keer een hoge score te halen :p ) |
|
|
| Jasperovitsj |
Het lag uiteindelijk niet aan SPSS hoor. :)
Kheb gewoon te veel tijd in de oefening gestoken en daarbij de theorie blijkbaar niet grondig genoeg gestudeerd. En ja, als die prof én assistente daar met een neerbuigende en verveelde blik naar u zitten te kijken en totaal emotieloos een smerige bijvraag stellen, dan zakt ge al eens door het ijs... |
|
|
|
|