|
De examenthread (pg. 98)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Go get 'em Johan! :)
Ik begin vrijdag trouwens...:nervous: |
|
|
| mellow_head |
| bonne chance aan de studentjes. |
|
|
| Pheatus |
veel succes gasten!
Ik heb der al 3 opzitten (nog 4 te komen). Kwas van het idee, als k ooit es herexamens heb, dan maar direct een goed aantal :rolleyes: . Nuja, toch liever nooit meer ze. De eerste 3 zijn voorlopig goed meegevallen! Het waren geen simpele, dus kben tevreden. De moeilijkste komt nog (Wiskunde 2 - Differentiaal/Laplace/Rijen en reeksen/... :nervous: ).
Nuja, 7 september gedaan. Dan nog paar weekjes vakantie (oef, eindelijk!).
Goodluck guys! GO FOR IT! |
|
|
| Freezel |
Ik had zelfs gister nog diverse tests voor mijn sollicitatie :D Typetesten + numerieke testen (nauwkeurigheid en aanslagen per minuut) en schrijfvaardigheid. Te simpel gewoon.
Ben blij dat ik van school af ben. Voor de rest, succes iedereen! |
|
|
| speentje |
| quote: | Originally posted by Gladius
morgen 1ste herexamen; paleografie.
goed veel geoefend, dus normaal moet het wel lukken (dacht ik vorige keer ook maja...) |
wist niet dat jij ook Geschiedenis deed Gladius ;) paleografie is wel voor velen een buisvak :whip: maar gelukkig had ik er niet zoveel problemen mee
gewoon regelmatig eens naar kijken, bovendien zijn meeste tekstjes redelijk standaard qua opzet. laat ff weten hoe het gegaan is
btw in welk jaar wordt paleo bij jullie gegeven? |
|
|
| emma |
heb er ook 2 achter de rug, waren wel ok denk ik zo.
Methodeleer vandaag was zoveel makkelijker dan in juni !
morgen Nederlands brrrr; woordjes leren, da doe'k ni zo graag.
Leer liever dingen waar een samenhang in zit maar goed, moet ook gebeuren !
Succes nog aan mijn mede-lotgenoten :D |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by speentje
wist niet dat jij ook Geschiedenis deed Gladius ;) paleografie is wel voor velen een buisvak :whip: maar gelukkig had ik er niet zoveel problemen mee
gewoon regelmatig eens naar kijken, bovendien zijn meeste tekstjes redelijk standaard qua opzet. laat ff weten hoe het gegaan is
btw in welk jaar wordt paleo bij jullie gegeven? |
heh jah het is weldegelijk een buisvak (1ste jaar bij ons), ik denk dat zo'n 2/5 dat exaam opnieuw moest doen.
Het ging redelijk overigens. Vorige keer had ik de geziene tekst (we hebbe d'r int jaar zo'n 20 gedaan) slecht en de ongeziene goed, deze keer was het andersom.
Idd als je dat veel oefent vlot dat wel snel, maar in die ongeziene tekst zaten toch een aantal afkortingen die ik nog nooit gezien had.
:whip: naja we zien wel, hopelijk ben ik d'r door. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ben blij dat ik van school af ben. Voor de rest, succes iedereen! |
same here. Ik weet niet waar sommige van mijn vorige klasgenoten de moed vandaan halen om na 5 jaar uni nog iets bij te studeren :nervous: . Respect wel voor hun doorzetteingsvermogen, maar ik ga nu toch liever centjes verdienen, en ja... praktijkervaring is toch wel meer waard, denk ik. (Alhoewel ik nu via t werk ook weer allerlei opleidingen krijg, ma soit: dan word ik er toch voor betaald eh :D ) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wacht tot ge het beu zijt om elke dag om 6u te moeten opstaan, geen verlof te kunnen nemen wanneer ge wilt en allerlei rottig werk krijgt dat zich maar blijft opstapelen, ge zult snel weer wensen dat ge nog een jaartje langer relaxed had gestudeerd :p |
|
|
| Freezel |
Dat ene jaartje dat ik waarschijnlijk nog in Nederland ben is makkelijk te overbruggen ;) "Studeren" begon me echt zo te vervelen en had het de laatste jaar echt te makkelijk met nog maar 3 modules die afgerond moesten worden en 1 dag per week in beslag nam. Heb er wel naast gewerkt, maar dat was ook te verwaarlozen.
Heb als het goed is per 1 september een zeer goede marketingbaan bij een grote zorgverzekeraar in NL voor een jaartje. Dus goed verdienen, goede ervaringen opdoen en dan in oktober volgend jaar lekker weer naar Down Under voor een jaar (en wie weet wel langer) :D |
|
|
| Jasperovitsj |
W00t w00t!!
Jasper: 1 - Tweede zit: 0 :toothless |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
W00t w00t!!
Jasper: 1 - Tweede zit: 0 :toothless |
Jaaa goed zo :)