|
De examenthread (pg. 139)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
Meertalige Bedrijfscommunicatie.
Ingangsexamens zijn om te testen of je frans en engels wel goed genoeg is:nervous: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
focking eh, eerste zit :D :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
zotjes, eerste keer 3 maanden :D |
wow zalig man! proficiat! |
|
|
| Bertn |
Afgestudeerd met onderscheiding, en net niet genoeg punten voor grote onderscheiding.
Hoera:toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Proficiat Bert! :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Bertn
Afgestudeerd met onderscheiding, en net niet genoeg punten voor grote onderscheiding.
Hoera:toothless |
Nice:)
Mor ikke wel. Grote onderscheiding :toothless
Wel nog ni afgestudeer though :confused:
FEEST!!! |
|
|
| Devilex |
| Ik had eerst 3 herexamens maar da klopt niet dus ben da gaan inkijken, vandaag dan verlossende brief gehad met de vermelding dat ik geslaagd ben:D |
|
|
| Real |
Amai dat moet deugd doen. :)
Proficiat. |
|
|
| Blue Sky 99 |
Vandaag proclamatie gehad. Eerst was er de proclamatie van het tweede jaar, daarvan wist'k wel dat'k er niet ging door zijn, de schade is uiteindelijk beperkt gebleven tot 5 vakken. Valt al bij al mee, zeker als je weet dat het helemaal geen uitzondering is om in mijn richting heel wat tweede zitten te hebben ... Ik had het persoonlijk mss nog erger verwacht. Daarna proclamatie van het eerste jaar: geslaagd!
Dat'k mijn naam op die tweede proclamatie heb mogen horen vallen maakt dus mijn dag compleet! Ik was immers een studieduurverkorter dit jaar (voor diegene die niet weten wat dit inhoudt: ik had nog twee vakken te volgen in het eerste jaar en volgde ondertussen ook het volledige tweede jaar) en had het dus op zijn minst gezegd "vrij" zwaar. Met vijf tweede zitten kom'k er vrij goed van af, ik hoop zelfs nog voor alle vakken te slagen en zo volgend jaar volledig in BA 3 terecht te komen. 't zal dan wel een drukke zomer worden maar dat heb'k er gerust voor over! |
|
|
| Vishnu |
Geslaagd en tweede master op zak :cool:
Ideale timing met de Beta party in het vooruitzicht! |
|
|
| Bertn |
| tiger, ge zijt ne strever joenge:p |
|
|
| djcresto |