|
De examenthread (pg. 65)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Vandaag zalig veel chance gehad met de vragen, dus op dit examen moet ik echt wel een goeie score halen! En morgen het laatste (piece of cake: informatica-oefeningen) en dan er weer vanaf voor een maand of 4!! :D |
|
|
| Nyah |
Vandaag 2 examens gehad: Milieutechnologie en Industriële Scheikunde.
voormiddag -> theorievragen half en half, oefeningen (3) bwah... we zien wel he.. ben altijd beetje pessimistisch
namiddag -> gewoon begonnen met invullen - en toen ik stopte was 1.5u om, had nog n half uur om na te kijken, nog 1 fout gevonden en toen maar afgegeven - echt geen goesting meer en tijd was toch op :)
en nu he.... ben ik MOE :p geen slaap gehad gister, dus ben nu al welgeteld >24u wakker :o
nu fijn weekje vrij: volgende examens -> volgende week donderdag en vrijdag, dus das very nice :toothless |
|
|
| Tiger777 |
Nu ook een weekje vrij, na 1 verschrikkelijk mondeling examen.
De dag begon al héél vroeg, om 8 uur mochten we beginnen aan wat "het buisvak bij uitstek" is. Alles bleek mee te vallen en kwam mooi uit. Totdat ik binnenging in het examenlokaal. Ik zette me al meteen neer (in de veronderstelling dat dat mocht) en toen zei hij dat ik maar terug moest opstaan en mij moest excuseren. Zo gezegd zo gedaan. En ik ging terug zitten.
Daarna bekeek hij mijn kaart en begon met mijn naam te lachen. "GRAULS? Wa's da voor ne naam" waarop ik mezelf weer verexcuseerde.
Ik begon mijn verhaal te doen, gelukkig liep dat vrij vlot. Tot hij mij vroeg: "dat eiwit daar, hoe noemt dat". Ik zeg: "dat heeft u nie verteld in de les" waarop hij me kwaad bekeek en een of andere moeilijk woord zei.
Vervolgens, de angst van iedereen, een foto... Blijkbaar had ik geluk, ik kon het meteen goed raden. Tot hij vroeg: "zijt ge zeker?". Ha neen, natuurlijk niet, als ze zoiets zeggen, zijde toch niet zeker??? Ik begon de stotteren en zei iets anders. Toen zei hij: "das fout, examen afgelopen".
Gelukkig ging de rest, dus al bij al,misschien ben ik er wel door :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik ben er vanaf sinds donderdag! :toothless
Informatieverwerking was pretty easy, zeker omdat het open boek was én we zelfs de oplossingen van de oefeningensessies mochten meenemen...vraag me niet waarom, want de oefeningen waren al heel makkelijk zonder boek erbij. Maar ja, des te beter! Een oeie score hierop kan me m'n buispunten verzekeren, en die kunnen altijd van pas komen!
Nog een grappige anekdote van tijdens m'n examen Sociale en Politieke Filosofie:
Een meisje zit voor de prof (die overigens heel goed gezind was) en rammelt haar inzichtsvraag af zonder naar haar blad te kijken. Op een bepaald moment onderbreekt de prof haar en zegt: "Meisje, je mag ook naar je blad kijken hoor, je hoeft me niet heel de tijd aan te staren. Kijk zelfs liever even op je blad, want je lijkt een beetje op mijn golden retriever thuis: die zit me ook altijd wezenloos aan te staren terwijl ik tegen hem praat."
Dat meisje totaal perplex, wist niet meer wat te zeggen en was totaal haar kluts kwijt, terwijl de rest van de studenten in het lokaal alle moeite van de wereld moesten doen om niet in de lach te schieten :stongue:
De prof maakte het wel goed door te zeggen dat het meisje het heel goed had, waarschijnlijk zelfs onderscheiding...:o |
|
|
| Tiger777 |
wat een klerestreek:mad: Die proffen, allemaal dezelfde klootzakken :p
Oeh, eind van den blok, dat vraagt toch om een feestje zeker??? |
|
|
| Zehra |
| dalijk mondeling engels :sadgreen: |
|
|
| TOR |
eerste resultaten zijn binnen :happy2:
vertaling van essayistische teksten uit het frans -> 15
mondelinge taalvaardigheid frans -> 14
CAT -> 17
die voor spaans moeten nog komen, en die zullen er enigszins anders uitzien, vermoed ik. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by TOR
CAT -> 17
die voor spaans moeten nog komen, en die zullen er enigszins anders uitzien, vermoed ik. |
wow nice man!
proficiat kev |
|
|
| FUSyke |
| Ik heb vandaag mijnen uitslag ook gekregen: Maar 1 buiske dus dat is gemakkelijk in te halen. En op mijn stage die keislecht was (ben zelf een week vroeger gestopt) heb ik nog mijnen helft gekregen. De schade is beperkt, alles onder controle, herexamen maken en op naar de examens van juni:D |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by TOR
CAT -> 17
omg. Das dik een onderscheiding! |
|
|
| Nyah |
| goed gedaan kevin ;) is fijn als je inspanningen beloond worden :) |
|
|
| Xilver |
| Kevin, joenge, streverke :p |
|
|
|