|
De examenthread (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Inderdaad! :)
Alleen examens stimuleert me bij saaie vakken ook niet echt om veel naar de les te gaan, waardoor je aan het eind van het semester dan wel voor een berg - saaie - leerstof staat die je volledig zelfstandig moet verwerken. Gelukkig hebben we voor de meeste vakken in die categorie wel een paper of werk, en dat helpt inderdaad wel enorm als examenvoorbereiding! |
tell me about it... ITM :whip: pff, zal zoooo blij zijn als dit jaar achter de rug is :D |
|
|
| Tiger777 |
| Ik zit een week, keihard te blokken aan ne cursus van 500 bladzijden tekst met ongelooflijk stomme details die ge moet kennen (en ik dus bijgevolg ook geleerd heb)... Vraagt die klootzak 3 klein easy vraagskes! Ma goe, zo zijn we nooit content he ... Zou er normaal wel moeten doorzijn:p |
|
|
| TOR |
zo, voor mij zit het er alweer op :D
wel een zware dag gehad vandaag.. drie examens...
maar nu een tijdje op het gemak.. heb in mijn nieuwe lesrooster amper 14 uur les per week :p het is eigenlijk schandalig, hehe.. :o nu ja, mijn afstudeerscriptie zal wel de nodige tijd in beslag nemen. |
|
|
| Jasperovitsj |
2 down, 4 to go
En zaterdag Politieke en Social Filosofie, de zwaarste cursus van het jaar :nervous: |
|
|
| The_G0dfather |
3 down, zero to go :D gedaan dus, 'k had er al niet veel eiglijk maja ge zijt er toch nog genoeg mee bezig
Anyway, succes nog ;) |
|
|
| Pheatus |
4 down, 4 to go... Ergste week is voorbij. 4 examens op 7 dagen tijd :rolleyes: en nu nog 4 over drie weken (iemand die de logica snapt?). En ergste van al is, dat de moeilijkste dees week waren. Nu volgen nog 2 moeilijke en 2 openboek, snappen wie snappen kan.
Nuja, 2 tamelijk goed gekunnen, 2 minder... ma we zien wel. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Pheatus
En ergste van al is, dat de moeilijkste dees week waren. Nu volgen nog 2 moeilijke en 2 openboek, snappen wie snappen kan |
Tell me about it, volgende week, 3 examens (moeilijkste van de 7) op 1 week, en daarna nog 2 weken en maandag erop voor de volgende 4 vakken (maandag 14/feb ook nog immens veel om te blokken-> maar goed dat mijn motivatie niet op is tegen t einde van de examens :rolleyes: ) Wie stelt eigenlijk die roosters op? (En zien die niet dat 12/feb TE is, nonde ... :whip: ) |
|
|
| Gladius |
| 4 down, 2 to go; 1 op woensdag en 1 op vrijdag. wordt nog heeeeel hard =\ |
|
|
| Jasperovitsj |
:whip:
Zaterdagvoormiddag examen filosofie, hoe komen ze erbij? Gisteren kon den deze al naar huis de leerstof nog is overzien terwijl de rest nog allemaal op café ging. En dan zaterdagmorgen om 8u opstaan als eerste (hoe lang is dat al niet geleden :toothless ), niemand wakker, niemand online...:sadgreen:
En dan kom ik thuis van het examen, kan ik gelijk beginnen blokken voor het volgende :nervous: |
|
|
| Nyah |
En dan zaterdagmorgen om 8u opstaan als eerste (hoe lang is dat al niet geleden :toothless ), niemand wakker, niemand online...:sadgreen: |
ik was om 8u (nog) wakker :p, ging toen net slapen tbh ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
ik was om 8u (nog) wakker :p, ging toen net slapen tbh ;) |
Damn, wat doe je dan als je dan om 8u30 examen hebt? :nervous:
Die examen-aanpassing van "laat slapen laat opstaan" naar "vroeg slapen vroeg opstaan" is echt moordend voor mij, zeker als dat tijdens de examenreeks afwisselend gebeurt. |
|
|
| Nyah |
Damn, wat doe je dan als je dan om 8u30 examen hebt? :nervous:
Die examen-aanpassing van "laat slapen laat opstaan" naar "vroeg slapen vroeg opstaan" is echt moordend voor mij, zeker als dat tijdens de examenreeks afwisselend gebeurt. |
doeme toch, gister had ik me zo voorgenomen vroeger te gaan slapen, ma .. euh, twas half 9 :nervous: damn! en morgen heb ik examen, dus dan moet ik terug in een normaal slaapritme geraken :( vanavond es een slaapmiddelke nemen se :p |
|
|
|
|