|
De examenthread (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
vanavond es een slaapmiddelke nemen se :p |
En dan half gedrogeerd aan het examen beginnen :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En dan half gedrogeerd aan het examen beginnen :p |
maar goed dat t maandag namiddag is, kwestie van een beetje fatsoenlijk wakker te worden :nervous:
glaasje rode wijn ofzo voor t slapen, word ik meestal wel moe van, dus tzal dat wel worden ;) |
|
|
| Tiger777 |
| Den danny segers heeft mij gebuisd :confused: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Den danny segers heeft mij gebuisd :confused: |
Moet de BETA thug-crew Danny Segers een nachtelijk bezoekje brengen? :toothless
Das wel kak anders, is het nog op te halen met andere vakken en/of buispunten? |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Damn, wat doe je dan als je dan om 8u30 examen hebt? :nervous:
Die examen-aanpassing van "laat slapen laat opstaan" naar "vroeg slapen vroeg opstaan" is echt moordend voor mij, zeker als dat tijdens de examenreeks afwisselend gebeurt. |
| quote: | Originally posted by Nyah
doeme toch, gister had ik me zo voorgenomen vroeger te gaan slapen, ma .. euh, twas half 9 :nervous: damn! en morgen heb ik examen, dus dan moet ik terug in een normaal slaapritme geraken :( vanavond es een slaapmiddelke nemen se :p |
Ik ben blij da'k nie meer moet studeren... Ma houden jullie da eigenlijk vol :nervous: ? IK heb nooit zo van die toestanden meegemaakt eigenlijk, onder het jaar heb'k m'n vakken totaal ni bijgehouden en onder de examens gewoon om 12u boeken dicht, want vind't eigenlijk toch wel belangrijker van een goede nachtrust te hebben, dan alles willen te leren (hulp van een beetje gezond verstand)...en 's morgens zou'k eigenlijk zeker ni vroeger opstaan voor alles of een deel nog is te bekijken, want ik denk persoonlijk da ge U der toch alleen maar meer in zou opjagen :rolleyes: Of zie'k het helemaal verkeerd :nervous: :o |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Ik ben blij da'k nie meer moet studeren... Ma houden jullie da eigenlijk vol :nervous: ? IK heb nooit zo van die toestanden meegemaakt eigenlijk, onder het jaar heb'k m'n vakken totaal ni bijgehouden en onder de examens gewoon om 12u boeken dicht, want vind't eigenlijk toch wel belangrijker van een goede nachtrust te hebben, dan alles willen te leren (hulp van een beetje gezond verstand)...en 's morgens zou'k eigenlijk zeker ni vroeger opstaan voor alles of een deel nog is te bekijken, want ik denk persoonlijk da ge U der toch alleen maar meer in zou opjagen :rolleyes: Of zie'k het helemaal verkeerd :nervous: :o |
ik begin meestal pas laat met studeren en als ik dan eenmaal bezig ben en ik zie dat t goed gaat, vind ik t spijtig om te stoppen.
vroeg opstaan -> moeilijk voor mij, ben geen ochtendmens, kom moeilijk uit men bed, dus daarmee dak liever wat doorleer voor ik ga slapen, dan vroeg op te staan. bovendien heb ik meestal nog n uur in de bus om na te kijken. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik hou me toch ook aan een redelijke nachtrust, als ik om 1u nog ni klaar ben, jammer dan. Meestal slaap ik wel redelijk onrustig voor een examen, dus lang uitslapen zou ik toch sowieso niet kunnen. Daarom sta ik meestal iets vroeger op om te overzien, maar echt geen uren voor ik naar het examen moet. Ik zit ook altijd bijna een half uur op de bus, dus kheb altijd wel tijd om te overzien :) |
|
|
| Zehra |
| toen ik op 1e kan zat had ik ook wel tijden da ik n ganse nacht nie sliep enzo. naarmate de jaren verstreken ben ik toch vroeger en vroeger gaan slapen. slaap is toch wel belangrijker! nu leer ik nie meer na 12u. ksta wel graag vroeger op om alles te herhalen. :) |
|
|
| Tiger777 |
naa, gegarandeerd 2e zit... Op naar het volgende, morgen DIERENPSYCHOLOGIE :D
Ik blijk altijd 's nachts een groot deel te vergeten, echt vreemd. Ik moet smorgens altijd alles eens herlezen of het is gewoon wég...
Ge gaat wel best nooit onder de 4 uur slaap... |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik blijk altijd 's nachts een groot deel te vergeten, echt vreemd. Ik moet smorgens altijd alles eens herlezen of het is gewoon wég...
|
ken da probleem. daarmee da ik ook liever vroeg opsta om alles eens te herhalen ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Probleem van dat slaapgebrek heb ik niet op het examen zelf, want de examenstress houdt me wel wakker. Maar vanaf je dan thuis komt krijg je ineens die klop, en als je dan examen de volgende dag hebt en je moet nog véél leren is dat echt een probleem dan :nervous: |
|
|
| Phortastic |
whiiii morgenvroeg examen, kmoet nog beginnen en het gaat sneeuwen morgenvroeg. --> half uur eerder vertrekken met de otto.
zalig gewoon :eek: |
|
|
|
|