|
De examenthread (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Mooi gedaan Buoyant, proficiat! :)
Ikzelf ben dus al een paar dagen terug aan het studeren, en met dit weer is dat écht geen makkelijke opgave! :whip: :sadgreen: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Kheb ook EINDELIJK al mijn punten van het laaste trimester terug, lekker op tijd
op alle 4 de vakken + projecten van deze trimester en de rest van het jaar derdoor
/me is jumping in his room like a bunny on speed
oooh man wa doet da toch deugd zoiets eh, er bijna een maand van overtuigd zijn da ge het laatste vak niet gehaald hebt en dan dit. |
proficiat! :D :D :D |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik weet met men eigen geen blijf ppfff, ik wordt hier zot denk ik, kwil niet leren, maar ik moet, ik moet leren, maar ik heb geen zin.............................waaaaaah!!!!!!!!! |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik weet met men eigen geen blijf ppfff, ik wordt hier zot denk ik, kwil niet leren, maar ik moet, ik moet leren, maar ik heb geen zin.............................waaaaaah!!!!!!!!! |
rustig... kalm in- en uitademen. relax, you can do it! :) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik weet met men eigen geen blijf ppfff, ik wordt hier zot denk ik, kwil niet leren, maar ik moet, ik moet leren, maar ik heb geen zin.............................waaaaaah!!!!!!!!! |
ik zit net hetzelfde te denken...:( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik zit net hetzelfde te denken...:( |
Ik ook :sadgreen: |
|
|
| pooley |
gl met dne blok he, ik vertrek sebiet si :p
oooehhh you touch my tralala, kon het ni laten ! :) |
|
|
| Buoyant |
thanks people
en veeeeel succes aan allen die nog moeten blokken. never give up,
heb ik ook nie gedaan, ik moest ook nog tot 8 juli studeren. |
|
|
| Nyah |
goed gedaan buoyant 
en voor diegenen met tweede zit, doe da goed, en laat t ni te lang liggen
als t echt zo warm weer blijft, kan een bakje met koud water voor je voeten al eens heel verfrissend zijn (allé vind ik toch :p) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
als t echt zo warm weer blijft, kan een bakje met koud water voor je voeten al eens heel verfrissend zijn (allé vind ik toch :p) |
Hmm, dat ga ik morgen toch is proberen! :) |
|
|
| JediD4M |
| Deed ik vroeger ook .. maar na een tijd belandde mijn leerstof ook in dat bakje met water :D |
|
|
| CygnusX |
Proficiat Tom!
Ge hebt uzelf precies weer serieus onderschat ;) |
|
|
|
|