|
De examenthread (pg. 152)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by christina
correction: kriek LINDEMANS |
Kriek Liefmans > Kriek Lindemans |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Push2005
t is alle twee rommel :p |
|
|
| ConFig |
kga akkoord , Liefmans is echt wel beter :p |
|
|
| Tiger777 |
Kriek is zo vunzig rood en plakt zo neig dat uwe slokdarm der verstopt van geraakt, het tast uuw tanden aan waardoor ge na enkele kriekskes reeds onherstelbare schade aan uuw tanden hebt en daarom betekent elke kriek een stap dichter bij de duivel van rotte tanden en een vals gebit.
Leffe blond daarentegen is volledig natuurlijk, met liefde gebrouwen blond gerstennat, zonder toegevoegde chemicalien en volledig autentiek. Zijn volle smaak is dan ook een overweldigend smaakvolle sensatie voor het hele organisme. Bovendien doodt zijn hoge alcoholinhoud alle schadelijke bacterien in de mond, waardoor een consumptie van een blonde leffe beter is dan uuw tanden te poetsen.
kort: leffe > all |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Kriek is zo vunzig rood en plakt zo neig dat uwe slokdarm der verstopt van geraakt, het tast uuw tanden aan waardoor ge na enkele kriekskes reeds onherstelbare schade aan uuw tanden hebt en daarom betekent elke kriek een stap dichter bij de duivel van rotte tanden en een vals gebit.
Leffe blond daarentegen is volledig natuurlijk, met liefde gebrouwen blond gerstennat, zonder toegevoegde chemicalien en volledig autentiek. Zijn volle smaak is dan ook een overweldigend smaakvolle sensatie voor het hele organisme. Bovendien doodt zijn hoge alcoholinhoud alle schadelijke bacterien in de mond, waardoor een consumptie van een blonde leffe beter is dan uuw tanden te poetsen.
:eyes: :eyes: :eyes:
ik kon het zelf niet prachtiger zeggen
dikke vette +1 dus :p |
|
|
| ConFig |
| Leffe is wel beter maar soms keer ne kriek kan geen kwaad imo |
|
|
| christina |
| seg mannen, die discussie is al is gevoerd denk ik...:rolleyes: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by christina
seg mannen, die discussie is al is gevoerd denk ik...:rolleyes: |
tutuut, de waarheid mag gezegd worden :p |
|
|
| Push2005 |
Uiteraard is leffe beter dan kriek :)
Maar hoegaarden domineert bij mij nog steeds :D |
|
|
| ConFig |
Uiteraard is leffe beter dan kriek :)
hoegaarden? nee echt niet, toch veel te slap bier..
Liever ne Duvel :tongue2 of Leffe natuurlijk, Blond , Bruin tis al goed :) |
|
|
| Vishnu |
Das precies zo een bier da ge ofwel keihard wel of niet graag hebt. Bij mij is het ook ne niet. Maar het geeft wel aan dat het op zn zachtst gezegd nen aparte smaak heeft :p |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Tiger777
+fokking 1:D |
|
|
|
|