|
De examenthread (pg. 105)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by lemon squash
Ah,nog een hispanofiel op het forum, allez, met momenten dan toch precies :happy2:
Kben net bezig in mijne vijde roman van Spaans dit jaar. Alejo Carpentier - El reino de este mundo. Kversta er de ballen van voor de moment. En ja, in juni ook examen Spaans literatuur. De wondere wereld van Garcí¡_Lorca, Cela, Valle Inclᮬ Unamuno, Ortega y Gasset. Joder que interesante :whip: Succes in alle geval! |
ja, idd, die gasten dus :whip:
van nen schrijver of 15 van buiten leren wat ze allemaal gedaan hebben in hun leven en de invloed er van op hun werk, dikken bs dus, levensverhalen van buiten leren |
|
|
| Toni_D2 |
| Dat zal algemene kennis zijn voor uw professioneel leven later? |
|
|
| lemon squash |
| Wa studeert ge mssch godfather? En waar? Ik zit op mijn tweede licentie vertaler Frans/Spaans op Lessius Antwerpen. Nog wreed half jaarke voor de boeg met onder andere de thesis :conf: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by lemon squash
Wa studeert ge mssch godfather? En waar? Ik zit op mijn tweede licentie vertaler Frans/Spaans op Lessius Antwerpen. Nog wreed half jaarke voor de boeg met onder andere de thesis :conf: |
F/S 1ste Lic in Gent, heb wel 1ste kan daar in a'pen gedaan |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Dat zal algemene kennis zijn voor uw professioneel leven later? |
alsof 'k zo'n zever ga onthouden, lijkt me niet direct 't nuttigste om te weten voor later |
|
|
| Tiger777 |
^^ jomo, nutteloze zever, da kunnen ze genoeg vertellen. Zo'n massa aan informatie, da kunt ge gewoon niet onthouden. Ge leert da, gewoon om een examen van te doen, 1 dag later en 3/4 is al verdwenen.
Ik zit hier ook nog achter mijn cursusKE anatomie(1 klasseermap en eenhalf papier, goe voor 1200 bladzijden), da onthoude ni zomaar volledig ze, jaa, de grote lijnen, ma ik betwijfel het of ik het nu al voor 1 week ga kunnen onthouden... dinsdag examen van, zal vonken geven peizek :confused: Komen ze daar af met een massa bultjes, gewoon tchoepkes op een been en plakken ze op elk van de tchoepen een mooie latijnse naam: LEER DAT MAAR!
Enfin, voor diegenen die der ewa doorzitten: Leert verder, en des te rapper is het terug tijd voor 'n feestje ;)
=> Ik ga verderdoen :confused: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Tiger777
^^ jomo, nutteloze zever, da kunnen ze genoeg vertellen. Zo'n massa aan informatie, da kunt ge gewoon niet onthouden. Ge leert da, gewoon om een examen van te doen, 1 dag later en 3/4 is al verdwenen.
Enfin, voor diegenen die der ewa doorzitten: Leert verder, en des te rapper is het terug tijd voor 'n feestje ;)
da zittet em bij mij, de vrijdag gedaan en moet dan nog een presentatie maken en van buiten leren tegen de woensdag ("vergeten" te doen int eerste trim, wist ni dat zo kort na de examens was) en ondertss m'n stage doen int NTG tot eind jan tussen de lessen door, simultaantolken tijdens theatervoorstelling ...
maja, februari dan maar é :D
ah en die mannen mogen echt wel eens leren een weekske vakantie te geven na de examens :whip:
en verder klaag ik niet, enkele maanden die megadruk zijn ma de rest vant jaar is chillen :D |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
F/S 1ste Lic in Gent, heb wel 1ste kan daar in a'pen gedaan |
Mag ik vragen waarom je veranderd bent :) ? |
|
|
| Soliplex |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik zit hier ook nog achter mijn cursusKE anatomie(1 klasseermap en eenhalf papier, goe voor 1200 bladzijden), da onthoude ni zomaar volledig ze, jaa, de grote lijnen, ma ik betwijfel het of ik het nu al voor 1 week ga kunnen onthouden... dinsdag examen van, zal vonken geven peizek :confused: Komen ze daar af met een massa bultjes, gewoon tchoepkes op een been en plakken ze op elk van de tchoepen een mooie latijnse naam: LEER DAT MAAR!
Awel ik heb nen tijd kiné gedaan, ma ben dan overgestapt naar chemie, en ge gaat het ni geloven, ma ik mis zo'n vakken als anatomie echt wel :)
Is stukken interessanter dan eender welke cursus chemie |
|
|
| Jasperovitsj |
| Morgen eerste examen, Media- en Communicatierecht, en in tegendeel tot wat ik verwachtte blijkt dit vak héél goed mee te vallen. Een ideale opwarmer voor het grote werk dus, want hierna volgt Domeinen en Vormen van Communicatieonderzoek. Een dikke 400 bladzijden details en puntjes en nog meer detais, volledig vanbuiten te blokken :nervous: |
|
|
| Shadowkid |
| Kutdag vandaag, gisteren ging alles supervlot en vandaag kan ik precies nix onthouden. Met achtergrondmuziek, zonder, noteren of lezen, nix werkt vandaag :mad: |
|
|
| Bertn |
| vandaag eerste blokdag zie. na 4 uur studeren zitten we al aan blz 9 van de cursus. jeuj!:o |
|
|
|
|