|
De examenthread (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
| 2 vd 6 gedaan... 4 te gaan... ben der denk ik al op alles door tot nu toe... |
|
|
| JediD4M |
"examens" ..Al heb ik daar al jaren geen last meer van ...
Toch veel succes aan iedereen die er nog heeft en hopend op goeie aflopen,..
Maar als jullie zo met de neuzen in de boekskes zitten .. vergeet niet af en toe op tijd eens te chillen op de betere sounds!
;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Maar als jullie zo met de neuzen in de boekskes zitten .. vergeet niet af en toe op tijd eens te chillen op de betere sounds!
|
Ik combineer beiden ;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
ik kan ondertussen ook beginnen aftellen, thesis is binnen en eerste examen is achter de rug (Industriële Marketing). Nu alleen nog Industriële Technieken en Materialen, een van de grootste rotvakken die ik ooit heb gehad. en als dat achter de rug is op dinsdag wordt het pinten pakken en effe relaxen. dan de 10de of 13de thesisverdediging.
En hopelijk kan ik dan op de 15de zeggen da ik ben afgestudeerd en aan mijne IMA kan beginnen |
|
|
| pooley |
Good luck met de herexamens pipos.
Voor mij zijn er nooit meer examens \o (allé totdat ik avondschool ofzo begin te doen :p) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nog 2 te gaan! De vorige 3 zijn - verrassend genoeg - goed gegaan, dus nu alleen nog oppassen voor Macro-economie en het zou me moeten lukken! :) |
|
|
| FUSyke |
| Vandaag mijnen uitslag gehad van mijn herexamen ne het was goed:D Stress valt van mijn schouders. Nog 1jaarke en dan eindelijk gedaan:) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by pooley
Good luck met de herexamens pipos.
Voor mij zijn er nooit meer examens \o (allé totdat ik avondschool ofzo begin te doen :p) |
ow jos, gestopt met het school?
ik begin normaliter terug met avondschool, kzie het wel zitten eigenlijk. laat ons hopen dat het iets wordt |
|
|
| pooley |
Yep yep Fernand.
Kheb al 1 solicitatie achter de rug en morgne ga ik dagske mee met iemand van dat bedrijf (vertegenwoordiger mobistar)
Hopen dat het goed gaat :/
Als da ni goed gaat zoek ik int buitenland verder (brighton!) en in belgie.
NEED CASH ! |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nog 2 te gaan! De vorige 3 zijn - verrassend genoeg - goed gegaan, dus nu alleen nog oppassen voor Macro-economie en het zou me moeten lukken! :) |
goed gedaan ;) en macro-economie zal ook wel lukken...Y=C+I en was da micro -economie.. ?
ben er nooit heel goed in geweest, ken wel iemand die daar héél goed in is, toevallig ook een beta, misschien kan ze u wel bijles geven :p
nog congrats aan FUSyke, en veel chance voor iedereen die nog 2e zit heeft...
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik kan ondertussen ook beginnen aftellen, thesis is binnen en eerste examen is achter de rug (Industriële Marketing). Nu alleen nog Industriële Technieken en Materialen, een van de grootste rotvakken die ik ooit heb gehad. en als dat achter de rug is op dinsdag wordt het pinten pakken en effe relaxen. dan de 10de of 13de thesisverdediging.
En hopelijk kan ik dan op de 15de zeggen da ik ben afgestudeerd en aan mijne IMA kan beginnen
|
vandaag nog ff B-blok int luc gepasseerd, waren een hele hoop bezig met exaampkes af te leggen, zat je misschien wel tss.
good luck nog ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
goed gedaan ;) en macro-economie zal ook wel lukken...Y=C+I en was da micro -economie.. ?
|
Y = C + G + I + X - Z
C is de consumptiefunctie (C° + c.Yd)
G is overheidsconsumptie én exogeen in dit model
I is de investeringsfunctie (I° - b.R)
X is de export én exogeen in dit model
Z is de importfunctie (-Z° + z.Y)
Y = Y - T
T is de belastingsfunctie (-TR + t.Y)
en dan al die functies invullen, uitwerken in functie van de R-parameter, en voilà, men hebben de IS-curve!! :D
:whip: hatelijk vak!! :sadgreen: |
|
|
| Zehra |
| ^ wees blij... voor mn vak internationale economie was niks exogeen... niks!!!! :nervous: |
|
|
|
|