|
De examenthread (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
en aan iedereen die zijne uitslag nog moet krijgen: veel succes. En voor degene die over de uitkomst twijfelen: tkan altijd beter meevallen dan ge zelf denkt, ik had die 15,5 ook totaal nie verwacht |
ik zal uw thesis eens doornemen als ik in de bib ben, kwestie van te zien hoe ik mijn thesis moet aanpakken...:nervous:
btw, oproep aan de mensen die zich vervelen... Goede bronverwijzingen naar info over plastieken verpakkingen, altijd welkom :)
titel van men thesis is: 'plastieken verpakkingen: een vloek of een zegen' dus, wie zich geroepen voelt .. :p;) |
|
|
| TOR |
eerste tip: pas de titel van uw thesis aan
Plastic verpakkingen: een vloek of een zegen? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Nyah
btw, oproep aan de mensen die zich vervelen... Goede bronverwijzingen naar info over plastieken verpakkingen, altijd welkom :)
titel van men thesis is: 'plastieken verpakkingen: een vloek of een zegen' dus, wie zich geroepen voelt .. :p;) |
Veel succes ermee :)
Ik moet dit jaar ook mijn thesis maken.
Het onderwerp : 'High-Quality Point-Based Rendering on Modern GPUs' (paper) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by TOR
eerste tip: pas de titel van uw thesis aan
Plastic verpakkingen: een vloek of een zegen? |
hmm, i'll keep that in mind |
|
|
| Eagle` |
| ben ook geslaagd op paar iaj vakken, ben wel tevreden. komend jaar ben ik dan alvast verlost van engels, frans, informatica en macro-ec |
|
|
| Wildfir3 |
| WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK BEN ERDOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRR |
|
|
| Eagle` |
proficiat :gsmile:
ge had het toch totaal ni verwacht anyway shiek  |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK BEN ERDOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRR |
supah!:happy2: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK BEN ERDOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRR |
dan moogde idd uwe capslock 'ns aanzette!
congrats! |
|
|
| Wildfir3 |
Hehe wel fijn hoe het hier thuis nu allemaal in sneltempo gaat: mijn mama die met mij naar de gamma sjeest om verf te gaan kopen voor mijn kot enzo, en zij die betaalt enzo van die dingen... hihi, fijjjjjjnn! :)
life tastes good! :thepirate :thepirate |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Nyah
hmm, i'll keep that in mind |
scriptie zonder taalfouten > scriptie met taalfouten :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
ik ben der dus ook door, khad het wel verwacht, ma wat ik niet onmiddellijk had verwacht, is dat het met onderscheiding is, dat wil dus zeggen dat mijn laatste vak heeeeeeeeeeeeeeel goed moet zijn meegevallen.
nog ne tip voor de TEW-ers of HI-ers van het LUC die dit jaar hunne thesis hebben. Bekijk ook de thesis eens van Elke Hermans, van het afgelopen jaar. Die heeft een 18 gehaald op hare thesis en is afgestudeerd met grootste onderscheiding. Ze gaat nu ook doctoreren op het LUC bij Wets (die lelijke nerd met zijn vettige haar van ISA). Hoge kwaliteitsthesis dus :D. kmoet der wel bij zeggen dat de nieuwe thesissen pas na enkele maanden in de bib beschikbaar zijn |
|
|
|
|