|
De examenthread (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
nog wachten tot donderdag, en dan is het proclamatie...
brrrr:nervous: |
|
|
| Zehra |
| we zullen voor je duimen! :) |
|
|
| Dark Apostle |
Ik ben weer gebuist en dat tot daartoe, maar Lessius weet wel hoe u dag helemaal te verkloten.
Ze zullen volgende week bellen om te laten horen of ik de toelating krijg om te mogen bissen...waar slaagt dat nu godverdomde weer op...ik ben hier min of meer in alle staten...en hoop dat die rotzakken hun nekken breken.. |
|
|
| TOR |
:wtf: normaal moet je toch sowieso uw jaar kunnen overdoen :conf:
en euh.. erg jammer Rafic :( enig idee hoe het komt? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
:wtf: normaal moet je toch sowieso uw jaar kunnen overdoen :conf:
en euh.. erg jammer Rafic :( enig idee hoe het komt? |
Normaal ja, niemand die ik ken heeft dat ooit al voorgehad...Lessius heeft teveel nieuw leerlingen laten inschrijven en wij mogen prolly de prijs betalen...geweldig gewoon :rolleyes: |
|
|
| dj Zevan |
da is echt wel knudde
khoop dat ze u toch laten beginnen
nog nooit zo n belachelijk systeem gehoord |
|
|
| Bertn |
wtf, dit heb ik nog nooit meegemaakt.
kunde anders ni bissen aan een andere hogeschool?
ik ben trouwens geslaagd... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Bertn
wtf, dit heb ik nog nooit meegemaakt.
|
Ik ga maandag met een maat uit mijn klas naar andere Antwerpse Hogescholen horen die Orthopedagogie en dergelijk aanbieden of er nog plaats is, hoe het zit met onze vrijstellingen etc...
Voor Assistent in de Psychologie was het alleen Lessius in Antwerpen, voor het zelfde is het direct Gent, Brussel of Oostende |
|
|
| Bertn |
| komt dan naar leuven, en studeer daar psychologie ipv assistent in de psycho:D |
|
|
| FCB_Fanatic |
ik ben ondertussen ook in alle staten. Gisteren op kot aangekomen, vind ik daar ne brief op mijne bureau (concierge zal die hebben binnengelegd), en daarin staat vermeld da mijn thesisverdediging om 10u is. Volgens ne mail die ik van mijne promotor heb gehad zou da de 13de om 9u zijn. Geen probleem in eerste instantie, ik tast rustig mijn valies uit en mijn ma vertrekt naar huis. Eens ik opgeruimd heb pak ik die brief nog eens vast en bekijk die nog eens...
Valt mij daar plots bij op da mijn verdediging dus nie de 13de is maar de 10de was, kans is dus reeel da ik mijn eigen thesisverdediging heb gemist.
Kben dan nu wel mijne verdediging aan het voorbereiden in de hoop da het nie voor niks is. Als morgen nu blijkt da het wel de vrijdag was, sta ik rap bij den ombuds om mij beklag te doen, kheb die mail van promotor nog altijd, dan zal ik der eens mijn boekske over gaan opendoen. in dat geval verdient mijne promotor ne serieuze :whip:
:mad: :mad: :mad: |
|
|
| Nyah |
Ow, das wel minder... ik zou al gans doorflippen, ma ja, ge kunt er niets aan doen he, slechte organisatie :nervous:
laat weten hoe t afloopt, ik hoop in ieder geval t beste ;) |
|
|
| Pumaz |
| Da is wel dikke aja |
|
|
|
|