|
De examenthread (pg. 116)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
bonne chance jasper.
ik heb woensdag EN vrijdag nog examen =\. donderdag wordt zo ongemeen hard |
|
|
| Soliplex |
Pfrt, just analytische chemie gehad
Die pé legt u drie kwartier op de rooster da het ni normaal is, zal toch ni al te best geweest zen vreesk
Allé nog 1 te gaan, veel succes aan de medestudentjes alhier |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Soliplex
Pfrt, just analytische chemie gehad
Die pé legt u drie kwartier op de rooster da het ni normaal is, zal toch ni al te best geweest zen vreesk
Allé nog 1 te gaan, veel succes aan de medestudentjes alhier |
:toothless hier ook. de Capillaire gaschromatografie heeft mij de das omgedaan :confused: |
|
|
| Bertn |
morgen laatste examen: ik moet mijn paper voor het vak populaire cultuur gaan verdedigen voor de prof. De titel van het werkje is: "De techno-DJ: van undergroundfenomeen naar popster?":D
Eens benieuwd wat hij ervan zal vinden:p |
|
|
| Soliplex |
| quote: | Originally posted by Tiger777
:toothless hier ook. de Capillaire gaschromatografie heeft mij de das omgedaan :confused: |
Ah nondedjol, ik had ook een vraag over chromatografie :eyespop:
Welke richting volgt gij alsk vragen mag?
Ik was vrij goe vertrokken ma dan schoof em mij ineens cijfermateriaal voor mijne neus (terwijl wij da supertheorisch allemaal gezien hebben) en kzat compleet vast. en die proffen zijn dan echte aasgieren hé. als ze bloed hebben geroken... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bertn
morgen laatste examen: ik moet mijn paper voor het vak populaire cultuur gaan verdedigen voor de prof. De titel van het werkje is: "De techno-DJ: van undergroundfenomeen naar popster?":D
Amai, zou vet zijn als onze prof Populaire Cultuur ook zoiets zou verwachten van ons :) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Bertn
ja das just, ge had dat al eens gezegd dat je daarover zou doen, best wel cool onderwerp, hoeveel maal zeg je "tiësto" ? :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Soliplex
Ah nondedjol, ik had ook een vraag over chromatografie :eyespop:
Welke richting volgt gij alsk vragen mag?
Ik was vrij goe vertrokken ma dan schoof em mij ineens cijfermateriaal voor mijne neus (terwijl wij da supertheorisch allemaal gezien hebben) en kzat compleet vast. en die proffen zijn dan echte aasgieren hé. als ze bloed hebben geroken... |
Lol, vantzelfde hier. Hij kwam af met een relatieve retentiecurve van blijkbaar methylesters van vrije vetzuren(als homologe reeks). Zogezegd gegeven in de les. Nog nooit ni gezien :rolleyes: :haha:
Beestendokter :p Ma ik twijfelde over dat en chemie... Tis dat geworden :p Wiskunde is men ding ni echt (Ik buisde daar vroeger altijd op :whip: :whip: ) |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Hij kwam af met een relatieve retentiecurve van blijkbaar methylesters van vrije vetzuren(als homologe reeks). |
:eyes:
Ik twijfelde vroeger tussen chemie en elektronica/ICT. Ben ik blij dat ik gene chemie heb gekozen :) |
|
|
| Real |
Morgen examen wegvervoer, ik zit hier wéér heel passief niks te doen. :rolleyes:
De motivatie is echt 0 de laatste tijd. :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
De motivatie is echt 0 de laatste tijd. :( |
.
Das dus het nadeel van een examenrooster waar ik elke keer minstens 3 dagen tussen de vakken heb. Tijd genoeg, dus gene stress en geen motivatie bijgevolg :rolleyes:
Enfin, morgen nog eentje en dan vakantie :cool: |
|
|
|
|