|
De examenthread (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by djcresto
aan alle studenten
troost u, werken is ook nie alles hoor.
Vroeger 20u in week les nu 38 uur werken + de verplichting om als ge echt geen goesting hebt toch op te staan en toch te gaan werken.
:D :D |
Ja, 'k weet precies wat je bedoeld, vakantiejobs zijn altijd oersaai ('k weet wel dat je later wat beter werk zal hebben maar toch), tis altijd een paar maanden in het jaar goed op je tanden bijten ma voor de rest is het gewoonweg een luxeleven, 'k had nu dit semester ma 16 uur les en 'k ging er mss gemiddeld 8 van dus ... |
|
|
| Xilver |
| Ja joenge, zageventen, ge weet ni hoe goe ge 't hebt |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
H
Onze school levert trouwens prachtig werk voor Informatieverwerking! Tegen volgende maandag moeten we een werkstuk voor de helft van de punten maken in SPSS. Dat kan je voordelig op school kopen, en het werkt met een studentenlicentie, die echter aan het eind van elk kalenderjaar verloopt. Het programma kan hier dus elk moment ontoegankelijk worden, en m'n werk is nog verre van af! Gelukkig kan je op school nieuwe licentie gaan halen......maar die komen wel pas aan na 10 januari. En wanneer moet het werk ten laatste binnen zijn? Yep, ten laatste 11 januari...:whip: :rolleyes:
|
een goeie tip: wij hadden vorig jaar ook spss (allez, bij ons noemt dat SAS, maar t komt op hetzelfde neer). en bij ons kocht niemand een licentie, wij vroegen een exemplaar van iemand van vorig jaar en draaiden toen onze pc-klok een tijdje terug. dat zou jou in dit geval ook wel eens kunnen helpen;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bertn
een goeie tip: wij hadden vorig jaar ook spss (allez, bij ons noemt dat SAS, maar t komt op hetzelfde neer). en bij ons kocht niemand een licentie, wij vroegen een exemplaar van iemand van vorig jaar en draaiden toen onze pc-klok een tijdje terug. dat zou jou in dit geval ook wel eens kunnen helpen;) |
W00t, Bert for president!! :toothless |
|
|
| emma |
Pffff
studeren is k*t ...
Nu aan Marketing bezig (gggrrrrmmmmbbbbbl :whip: )
eerste maal dat ik stress heb VOOR de exames, nog nooit meegemaakt! (tijdens d'examens wel maar op voorhand ...)
Ma goed, wij kunnen da wel; ik wens iedereen veel sterkte mettet leren en veel suxes met d'exames :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ja joenge, zageventen, ge weet ni hoe goe ge 't hebt |
om eerlijk te zijn, ik heb een hekel aan weinig les. je hebt veel tijd, en ik word daar lui van. ik heb liever veel werk. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
om eerlijk te zijn, ik heb een hekel aan weinig les. je hebt veel tijd, en ik word daar lui van. ik heb liever veel werk. |
you :whip: :whip: :p |
|
|
| Belgian Bonzai |
Examenrooster:
Vrijdag 14-1-2005 Theorie van de Kernreactor: Puntmodel & Vermogenverdeling 13u30, B914
Dinsdag 18-01-2005 Straling en stralingsafscherming 14u Proeftuinstraat
Maandag 24-1-2005 Modelleren en Regelen van Dynamische Systemen 8u30, 14u, S9
Woensdag 02-02-2005 Elektromagnetisme 8u30, 14u, Plateau
Woensdag 09-02-2005 Theoretische Mechanica III 8u30 S9V2
Donderdag 10-02-2005 Radioactiviteit 14u Proeftuinstraat
Vrijdag 18-02-2005 Galactische Sterrenkunde
Na afspraak
Filosofie van de Fysica (na de examenperiode, steekt nie nauw voor die filosofen)
:nervous: |
|
|
| Tiger777 |
^^
Wat voor smeerlappen zijn dat daar, al examens geven tijdens de 'inhaalweek'(vrijdag de 14e)...
Examens zijn nog erger dan ik gedacht had, blijkbaar is het een heel stukje meer te leren dan ik gedacht had :p
Enfin, vééél geluk iedereen! |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
^^
Wat voor smeerlappen zijn dat daar, al examens geven tijdens de 'inhaalweek'(vrijdag de 14e)...
|
Ze zijn niet te harden, puntmodel en vermogensverdeling zijn 2 aparte vakken (2x4 studieptn).
Prof: "Ah, dat moet op dezelfde namiddag".
Wij: "STFU!!" |
|
|
| Lady_LizzY |
Bij deze wens ik veel succes aan de studenten.
Enneuh, geniet van het studentenleven, want 't is rap genoeg gedaan!
Good luck to you all :x |
|
|
| Kaidreas |
Ik heb volgende week ook examens... oei oei oei.. das vreed lang geleden.
zaterdag 15 en dinsdag 18 januari. dus allemaal duimen alstublieft.
mor de examens voor de avondschool zijn ws niet zo moeilijk als die van jullie. mor toch. :D
anyways zoals al velende werkende onder ons zeiden. geniet er maar van. want soms wordt het werken wel een sleur ze. |
|
|
|
|