|
De examenthread (pg. 83)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by Nyah
en op uw cv gewoon uw foto erbij zetten: qua herkenning zeker een pluspunt.
|
enkel noodzakelijk als je een verzorgd uiterlijk moet hebben voor de job waarnaar je solliciteert
anders komt het vrij arrogant over
en nog een tip voor de sollicitatiebrief: nooit jezelf centraal stellen, maar alles vanuit het oogpunt van het bedrijf benaderen. schrijf dus nooit: "ik meen te mogen stellen dat ik de geknipte persoon ben voor deze betrekking", of iets in die aard. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by TOR
enkel noodzakelijk als je een verzorgd uiterlijk moet hebben voor de job waarnaar je solliciteert
anders komt het vrij arrogant over
|
mmh arrogant vind ik echt ni. Is gewoon een kwestie van eruit te springen met uw cv, als ze er 100 krijgen en gij hebt uw foto erbij, dan herkennen ze u ook meteen als ge op gesprek moet, terwijl ze bij die andere vaak nog moeten zoeken uit dat stapeltje. Nou goed, kan toevallig bij mij zo t geval zijn he, maar we hebben op school ook een seminarie gehad over hoe een cv op te stellen enz, en daar raadden ze t ook aan. |
|
|
| TOR |
mmh arrogant vind ik echt ni. Is gewoon een kwestie van eruit te springen met uw cv, als ze er 100 krijgen en gij hebt uw foto erbij, dan herkennen ze u ook meteen als ge op gesprek moet, terwijl ze bij die andere vaak nog moeten zoeken uit dat stapeltje. Nou goed, kan toevallig bij mij zo t geval zijn he, maar we hebben op school ook een seminarie gehad over hoe een cv op te stellen enz, en daar raadden ze t ook aan. |
mja, daar heb je wel een punt. toch ben ik ervan overtuigd dat een foto de aandacht wat wegtrekt van de essentie. het heeft iets opdringerigs.. visuele identificatie komt eigenlijk pas in een tweede stadium aan bod, bij de persoonlijke kennismaking. in het eerste stadium wordt enkel geselecteerd op kwalificaties en ervaring, en dan is een gezicht niet van toepassing.
tenzij het voorkomen belangrijk is in de job |
|
|
| Jasperovitsj |
Morgen statistiek oefeningen...
...I'm so gonna flunk :o :nervous: |
|
|
| X-Tune |
Bwa, gij moogt dat, maar voor sommigen is dat misschien geen goed idee. :D |
|
|
| 1Million$shot |
| in tussentijd ff melden dat den deze geen examens meer heeft :D :D :D :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
in tussentijd ff melden dat den deze geen examens meer heeft :D :D :D :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
ban him :p
nene euh, veel plezier met uw vrije tijd dan nu :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Morgen statistiek oefeningen...
...I'm so gonna flunk :o :nervous: |
Of ook niet...
Verdacht makkelijk examen, maar met een goed mondeling theorie-examen binnen 2 weken behoort een 1ste zit voor Statistiek zowaar tot de mogelijkheden \o/ |
|
|
| emma |
vandaag mondeling frans gehad, piece of a cake :D
zaterdag sociologie :confused:
ik hoorde net van iemand van andere klas die da vandaag hadden gehad dat er maar 2 door waren vd 25 :( :( :(
toitoi:clown: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by emma
vandaag mondeling frans gehad, piece of a cake :D
zaterdag sociologie :confused:
ik hoorde net van iemand van andere klas die da vandaag hadden gehad dat er maar 2 door waren vd 25 :( :( :(
toitoi:clown: |
Als andere het hebben gehad, even vragen wat de examenvragen zijn :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
in tussentijd ff melden dat den deze geen examens meer heeft :D :D :D :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
idem dito, laatste examen heb ik een paar maanden geleden gehad.
Kheb langs den andere kant wel nog veel werk aan mn internationaal project, dat moet de 27ste af zijn en dan de 1ste juli verdediging. Normaal kan ik mij daarna afgestuurd noemen. Begon wel tijd te worden, kben het studeren wel een beetje beu na 6 jaar, toch na zo'n druk jaar als het afgelopen jaar. Dan kan ik eindelijk uitkijken naar werk |
|
|
| Gladius |
morgen economie :nervous:
pray for mojo |
|
|
|
|