|
De examenthread (pg. 137)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
, kvrees dat ik het hier wel eens om zeep zou kunnen geholpen hebben :( Geen idee hoe het komt, maar eens ik aan dat examen begon was ik precies de helft vergeten van wat normaal zelfs parate kennis is bij mij.
Dan ook nog volop een aantal termen doorheen geslagen, wat te wijten is aan een combinatie van het feit dat die prof het leuk vind om termen uit het boek om te wisselen en te veranderen, en de zenuwen.
Dusja... de puntenverdeling en het verbeterwerk moet al sterk in mijn voordeel spelen, wil ik er nog door geraken. Achteraf gezien had ik eigelijk zeker een 15 moeten halen, maar dat is altijd makkelijk gezegd. |
|
|
| Vishnu |
| Biological Databases afgelegd, was gene kattepis, 4 uur en een half doorvlammen en nog ni afkrijgen. Ik hoop op een 10, veel meer zal het alleszins nooit zijn. Maar aangezien ik me nog buispunten kan permitteren, denk ik nog steeds in de running te zijn. Nog eentje te gaan... |
|
|
| Real |
GESLAAGD :crazy: :crazy:
(2 buisjes) |
|
|
| Glexx |
| quote: | Originally posted by Real
GESLAAGD :crazy: :crazy: |
Ik ook Real, ik ook !
En deze keer had ik het echt niet verwacht :toothless |
|
|
| Vishnu |
Laatste echte examen achter de rug: Artificial Neural Networks :wtf:
Het ging wel nog redelijk, en het had zeker veel erger kunnen zijn.
Next: verdediging van stageverslag! |
|
|
| diddi |
| geslaagd... :cool: :D |
|
|
| Eagle` |
| 2 herexames, herexames as in traditie, financieel beleid + internationaal eco & europees beleid. ow well , congé |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Laatste echte examen achter de rug: Artificial Neural Networks :wtf:
Het ging wel nog redelijk, en het had zeker veel erger kunnen zijn.
Next: verdediging van stageverslag! |
wat voor richting volg jij eigenlijk? altijd met van die ronkende vaknamen:) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Eagle`
2 herexames, herexames as in traditie, financieel beleid + internationaal eco & europees beleid. ow well , congé |
Wil je een knuffel? |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Bertn
wat voor richting volg jij eigenlijk? altijd met van die ronkende vaknamen:) |
Bio-informatica, een interfacultaire master na master (heb eerst Biomedische Wetenschappen gestudeerd), waarvan de helft vant volk buitenlander is, waardoor alle vakken dus int Engels gegeven worden en Engelstalige benamingen hebben. |
|
|
| Sh!fty |
| hoe schraal is da da ze in Leuven en Gent 6 examens hebben voor dezelfde richting en hier aan de VUB 14 examens :confused: |
|
|
|
|