|
De examenthread (pg. 95)
|
View this Thread in Original format
| Moondust |
| ...duim duim duim... |
|
|
| Jasperovitsj |
we zijn terug. tging wel goe... heb een 13 :)
ben wel tevreden maar had eigenlijk meer verwacht :d dammit mn externe wou me een 10 geven... :s
EDIT: Dat was dus Zehra speaking ;) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Gladius
woensdag heb ik mijn resultaten :nervous: |
idem hier:o
proficiat aan allen:) |
|
|
| Gladius |
dju toch eh, toch nog 3 herexamen int totaal:
- Oefeningen Middeleeuwen - 9 (paper herwerken tegen 15aug, kan morgen direct al terug beginnen, joy)
- Oefeningen Paleografie - 9 (geen blokvak gelukkig, gewoon wat oefenen)
- Gesch van Griekenland en het Oude Nabije Oosten - 8 (was een buis van vorige semester, leuk om leren, had toen gewoon te weinig tijd)
zo'n ramp is het eigenlijk niet, maar het geeft wel een kutgevoel, wetende dat, als ik voor paleografie een 10 had gehad, voor de andere 2 vakken gedelibereerd zou worden. :whip: |
|
|
| Meltoz |
- Oefeningen Middeleeuwen - 9 (paper herwerken tegen 15aug, kan morgen direct al terug beginnen, joy)
- Gesch van Griekenland en het Oude Nabije Oosten - 8 (was een buis van vorige semester, leuk om leren, had toen gewoon te weinig tijd)
zo'n ramp is het eigenlijk niet, maar het geeft wel een kutgevoel, wetende dat, als ik voor paleografie een 10 had gehad, voor de andere 2 vakken gedelibereerd zou worden. :whip: |
Is nog niet het einde he manneke... Je zal iets minder vakantie hebben, maar zo te zien gaat da dik inorde komen, as ge voor da één vak te weinig tijd had en dan ander oefeningen zijn, so... :) Moet je véél herwerken aan je paper, ze hebben je toch een bepaalde weg ingestuurd, wat er eventueel bijgewerlt moet worden...?
Ook ne proficiat aan de rest :) |
|
|
| Gladius |
jah morgen heb ik een gesprek en weet ik wat ik moet herwerken. Maar doorgaans zijn ze in de 2de zit een pak strenger dus het moet echt wel in orde zijn...
tx for the mental support btw ;) |
|
|
| Meltoz |
jah morgen heb ik een gesprek en weet ik wat ik moet herwerken. Maar doorgaans zijn ze in de 2de zit een pak strenger dus het moet echt wel in orde zijn...
tx for the mental support btw ;) |
You're welcome :D |
|
|
| Nyah |
och, dat komt wel goed :) 3 vakken is ook ni zo erg en als je er op tijd aan begint: gewoon bvb iedere dag eens lezen, kan ook al veel helpen. good luck anyways ;) |
|
|
| Bomar |
wat studeer gij? archeologie? in Leuven toevallig? |
|
|
| Jasperovitsj |
Geschiedenis in Antwerpen dacht ik :)
Ik ben hem toch al een paar keer bij ons op school tegengekomen :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Damn, ik verneem net m'n punten Statistiek: een 9 :rolleyes: :whip:
Das dus al zeker 2de zit, en net het enige vak wat ik NIET in een 2de zit wil doen :sadgreen: |
|
|
|
|