|
De examenthread (pg. 146)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Transara
Pfff, ik zie allemaal ingewikkelde formules voorbij komen hierboven:confused: , maar goed het is een examenthread, dus ik dacht ik kom ff posten.
Heb afgelopen zaterdag arbeidsrecht examen gedaan voor mijn werk en moet nu 8 WEKEN wachten op de uitslag!:nervous:
Ik geloof wel dat ik het gehaald heb, maar ja, je weet maar nooit of zij je antwoorden ook zo interpreteren zoals jij het bedoeld.... |
21 oktober mag ik weer :nervous: :nervous:
Ditmaal wel ff mijn best gaan doen vantevoren :thepirate |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Transara
Pfff, ik zie allemaal ingewikkelde formules voorbij komen hierboven:confused: , maar goed het is een examenthread, dus ik dacht ik kom ff posten.
Heb afgelopen zaterdag arbeidsrecht examen gedaan voor mijn werk en moet nu 8 WEKEN wachten op de uitslag!:nervous:
Ik geloof wel dat ik het gehaald heb, maar ja, je weet maar nooit of zij je antwoorden ook zo interpreteren zoals jij het bedoeld.... |
8 weken, damn das lang :eyes:
Mja, arbeidsrecht heb ik ook nog gehad in een ver verleden. Van saai gesproken :rolleyes: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by BZRK
Dit gaat mijn petje te boven helaas. :) |
Zijn uitleg trekt ook op niks eh :)
| quote: | | X = g -> evenwicht, waarom snap ik totaal niet. |
toename in mol van beginproduct(reactie naar links) = vordering van de reactie naar rechts: zo kunt ge het u voorstellen voor zover ik uuw uitleg inzie.
| quote: | | Uiteindelijk was het enige waar ik nog sukkelde opt examen, het uitrekenen van een pH van een meerwaardig zuur met een sterke base. |
:haha: |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Tiger777
:haha: |
spant je kraag niet wat hard? :rolleyes: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
spant je kraag niet wat hard? :rolleyes: |
Soms :p
Maar geef toe, dat van die vorderingscurve is toch een stukje moeilijker dan meerwaardige zuren eh :thepirate |
|
|
| Sh!fty |
Soms :p
Maar geef toe, dat van die vorderingscurve is toch een stukje moeilijker dan meerwaardige zuren eh :thepirate |
Ja idd, ik wist gewoon niet goed welke Kz waarde te gebruiken, stond nergens een mooi voorbeeld van in het boek. Ik dacht dat je Kcomplex moest gebruiken ofzoiets :p |
|
|
| Tiger777 |
^^ voor zover ik het mij nog herinner moet ge sowieso beginnen met de eerste: neem nu (om het makkelijk te houden :)) H2SO4. Ge kijkt naar de Kz daarvan, berekend hoeveel H+ da geeft (en HSO4-) en hoeveel base dat kost om te neutraliseren.
Tweede stap is HSO4- Kz bekijken, met beginconcentratie wat ge hierboven berekende en zien hoeveel H+'en da geeft, en hoeveel base u da kost. (=Kortom: de Kz van H2SO4 en HSO4- vermenigvuldigen). Resultaat geeft u een overschot aan H+ of OH-ekes.
Maar da maakt nizoveel meer uit zeker :)
Ik deed die chemie graag :toothless |
|
|
| Vishnu |
Ge kijkt naar de Kz daarvan, berekend hoeveel H+ da geeft (en HSO4-) en hoeveel base dat kost om te neutraliseren.
Ik deed die chemie graag :toothless |
Nederlands precies iets minder :toothless |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Nederlands precies iets minder :toothless |
feit. Vroeger maakte ik nooit DT fouten... Echt vreemd. En dat verergerT nog ook:confused: :nervous: |
|
|
| Push2005 |
Lol, Vishnu... post jij eigenlijk ooit iets anders dan spellingscorrecties :haha:
Nuja, iemand moet het doen :toothless |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Push2005
Lol, Vishnu... post jij eigenlijk ooit iets anders dan spellingscorrecties :haha:
Nuja, iemand moet het doen :toothless |
:D Kan het niet laten.
Gelukkig doet Jasper ook een deel van het werk! |
|
|
| Jasperovitsj |
| En wij doen dan nog niet eens een richting waarin talen domineren. Ik kan mij voorstellen dat Kevin soms de koude rillingen krijgt van wat hij hier te lezen krijgt :p |
|
|
|
|