|
De examenthread (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Me & J too
:D:D:D:D:D |
|
|
| TOR |
| argh, en mijn zwaarste dag moet nog komen... o wee volgende woensdag :nervous: |
|
|
| pooley |
Klza duime nvoor de rest van de BeTA's en ja vakantie, tzal zwaare 2de zit worden :)
Dus schrap die vakantie maar |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Zehra
gelukzak! :D |
idd, ma ge zult t wel verdiend hebben, want ge waart al veel eerder als ons begonnen, ni? ;)
still a week to go here...
maar nu ff genieten van lang weekend: volgende examen pas dinsdag. :D
vandaag was wiskundige economie 'angstaanjagend simpel' :p
khoop maar dat er geen valkuilen tussen zaten :) |
|
|
| pooley |
| inderdaad, 7 mei akkerdjie ! |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Nyah
vandaag was wiskundige economie 'angstaanjagend simpel' :p
khoop maar dat er geen valkuilen tussen zaten :) |
true. echt freaky gewoon. mah kan gewoon nie. kverwacht een buis!!! :whip: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Zehra
...laatste examen internationale economie en europese integratie zal ik wel door zijn zeker, hij buist normaal niemand tenzij je er helemaal niets van bakt :) |
| quote: | Geachte, Alle studenten zijn geslaagd voor het vak Internationale economie en Europese integratie.
Doe zo voort. Tot op de proclamatie.
Groeten W. Vanthielen |
whiiii :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
quote:
Geachte, Alle studenten zijn geslaagd voor het vak Internationale economie en Europese integratie.
Doe zo voort. Tot op de proclamatie.
Groeten W. Vanthielen
WTF, hadden wij maar zo'n proffen :sadgreen: |
|
|
| Bertn |
haha, bij ons is het meestal bij de examenbespreking:
"omdat het examen wat gemakkelijker was dan vorige jaren, zien we dat er maar liefst 60% meer dan 10/20 heeft, en 35% zelfs meer dan 12!!" |
|
|
| Zehra |
| aaaaaaaaaaaarrggghhhhhhhhhh GEEN GOESTING! :whip: |
|
|
| TOR |
| ^ i'll join your club... |
|
|
| Jasperovitsj |
Call me a traitor, maar ik heb er nu terug echt goesting in! Even 2 dagen kunnen uitblazen en mijn zinnen verzetten hebben echt wonderen gedaan! Nu nog 5 dagen voor mijn laatste vak, en het is ook nog een héél interessant vak, dat helpt ook wel veel natuurlijk...
En vorig jaar had ik voor die prof zijn vak in 1ste kan een 15, dus dit jaar moet me dat ook wel lukken!
Anyway, nog veel succes aan de rest die ook nog bezig is! Nog ff volhouden en het is gedaan, en dan vakantie en PARTYYYYY! :) |
|
|
|
|