|
De examenthread (pg. 90)
|
View this Thread in Original format
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Real
Hiep hiep hoera. :)
Proficiat alvast. :) |
Thx ;) |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
Godsdienst: 86%
lichamelijke opvoeding:72%
nederlands:72.8%
psychologie en pedagogie(moeilijkste vak):78%
expressie:80%
orhopedagogische vaardigheden:80.7%
orthopedagogie1:75.8%
orthopedagogie2:79.8%
wetgeving(toch niet gebuisd gelukkig):70%
verzorging:90%
stage:67.5%
eindwerk:72.0%
Een totaal jaarpercentage van 74.2 procent
Ik ben dus heel gelukkig met mijn eindresultaat. |
Way to go meid!
Dikke proficiat :toocool: |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
eeeeeeeeeeeelaaaaaaaaaaa
zo snel nie eh mannekes :p
den deze eeft nog 1 examen vrijdag :p
majah
proficiat aan de geslaagden ;) ... en jah, aan de niet geslaagden ook zu :p
alé, greeeeeeetz :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik vertrek nu naar m'n laatste.... |
|
|
| emma |
ik moet zometeen naar proclamatie :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
tatanagirl => proficiat !!!!! |
|
|
| DJ Sid |
| ik ben nu officieel geslaagd voor men secundair onderwijs, heb men diploma ondertussen al gekregen bij de proclamatie :) |
|
|
| Pheatus |
Proficiat aan alle geslaagden ;)
Ik ben net terug van m'n proclamatie, en heb voor de eerste keer in m'n schoolgeschiedenis herexamens. 7 dan nog wel :rolleyes: .
Maarja, ik red het wel. Het positieve nieuws is dat ik maar eentje bij heb van het 2de semester. Wat betekend dat, als ik zo m'n best had gedaan in januari als nu, ik hoogstwaarschijnlijk geslaagd ging zijn :mad: . Nuja, eigen schuld dikke bult! Brugjaren zijn zo zwaar niet te onderschatten! |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Pheatus
Ik ben net terug van m'n proclamatie, en heb voor de eerste keer in m'n schoolgeschiedenis herexamens. 7 dan nog wel :rolleyes: |
Jammer Phaetus. Weet ge soms iets van Bert, want die is al op kamp vertrokken nu denk ik. |
|
|
| Pheatus |
Jup, die is geslaagd!
Trouwens, leuke anekdote: 7 vd 45 zijn er door in eerste zit :rolleyes: |
|
|
| Nyah |
proficiat aan de geslaagden en aan de niet geslaagden: goed uw best doen met 2e zit, misschien zijt ge dan toch geen heel jaar kwijt. :)
@ tatanagirl: nice work, echt goede punten en die wetgeving is dan toch beter meegevallen, he ;)
hier nog 2 dagen te gaan :( vrijdagmorgen om 9u de allereerste thesisverdediging van het academiejaar 2004-2005 aant luc: wat n eer :p nu maar hopen dat ik er geen boeltje van maak :rolleyes: |
|
|
|
|