|
De examenthread (pg. 112)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
er blijft natuurlijk wel een verschil tussen refereren en citeren, hoewel die onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden.
de prof in kwestie zal wel een wazige dag hebben gehad toen hij de regels omtrent de opdracht opstelde. |
|
|
| Jasperovitsj |
| De prof is een zij, en wazig is wel zo'n beetje hét woord waarmee haar lessen en opdrachten gekenmerkt kunnen worden :) |
|
|
| Toni_D2 |
| typische bekrompen mentaliteit op universiteiten |
|
|
| Tiger777 |
Vrouwen + Lesgeven = dikke problemen. Ik heb dat verlede jaar gezien, en nu weer. Altijd zo focussen op details ipv grote lijnen en uber stomme en nutteloze werkjes geven.
Hoezo toni, heb jij dan al ooit een universiteit van dichtbij gezien :eek: :conf: |
|
|
| Freezel |
| Ik ben nog steeds iedere dag dankbaar dat ik geen last meer heb van tentamens, leraren en andere onzin op school :p |
|
|
| Push2005 |
Eerste examen met glans doorstaan :) (oef)
Op naar de volgende 5, te beginnen met Recht :nervous: |
|
|
| Antony |
wie doe me dá na :p |
|
|
| Bomar |
yes, eindelijk eens een goei examen gemaakt: elektronica
da wil zeggen dak da nooit meer heb in mijn leven!! zalig, oh wa haat ik da vak |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Antony
wie doe me dá na :p |
Ik ;)

Maar nu ivm de examen, statistiek kan zowa alle kanten op. Bij de open vragen had ik wel een idee wat ik moest antwoorden alleen weet ik niet of het het juiste was en de meerkeuzevragen.. das altijd wat afwachten met zo'n gokcorrectie. Het kan dus gaan van vrij goed tot compleet fiasco.
Maar nu tegen woensdag frans zie, dat gaat vonken geven :nervous: |
|
|
| Tiger777 |
lol, gokcorrectie. Ik word nerveus als ik da woord al zie.. En dan maak ik dwaze fouten :confused:
Ma, gokcorrectie: Toch belacheljk als der meerdere antwoorden juist kúnnen zijn? Dan kunde toch ni gokken... |
|
|
| Push2005 |
Mijn examen vrijdag eeft pas een giscorrectie:
+1 voor een goed
-3 voor een fout
0 voor een leeg antwoord
:(
Heel't examen is multiple choice |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Push2005
Mijn examen vrijdag eeft pas een giscorrectie:
+1 voor een goed
-3 voor een fout
0 voor een leeg antwoord
:(
Heel't examen is multiple choice |
zeker dat het niet -1/3 is? kan toch ni anders:o
stel: ge vult er 14 juist in, en 2 fout, dan hebt ge 8/20, is toch quasi onmogelijk om daardoor te gerakan |
|
|
|
|