|
De examenthread (pg. 87)
|
View this Thread in Original format
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik ben wel klaar BTW, goed plan van mij op dat vak al op voorhand te doen :toothless |
*jaloers* :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik had er wel 3 dagen voor, maar gisteren en eergisteren in totaal maar 40 pagina's gedaan ofzo, dus bijna alles vandaag moeten doen. Wat dan ook vlotjes ging :cool:
En het is ook wel een voordeel dat wij in 1ste kan nog Geschiendenis van de Communicatie gekregen hebben, uit die cursus kwam wel wat dingen terug :) |
|
|
| Bertn |
de arrogantie die aan de KUL hoogtij viert :p
|
het wordt er ons met de paplepel ingegeven vriend
:toothless |
|
|
| TatanaGirl |
Ik heb echt pech gehad met mijn examen wetgeving. Normaal gezien hadden we nog 2 uur studie voor het examen. Daar had ik dus op gerekend om voor de 100ste keer na te lezen en het dus uiteindelijk te snappen :) Nu zit er een jongen bij mij op de bus die ook in mijn klas zit. Die had geen zin in studie en wou studie na de test om de test van vandaag te leren. Hij zei tegen mij dat hij da ging proberen om te wisselen. Ik heb hem in duidelijk nederlands(alle da denk ik toch) gezegd dat ik da niet graag had omdat ik die tijd nog wou gebruiken. We komen in de klas, wat doet die jongen, zeggen dat hij wil omwisselen. De rest durft niks te zeggen(mietjes), alleen ik zeg iets en de toets wordt gewisseld :( Wat nog het toppunt is, tijdens de 2 uur studie erna heeft hij niks gedaan als wat rondgekeken en zijn papieren op de bang gelegd. Ik hoop dat ik de helft heb, maar ik betwijfel het :( Was echt pissed off gisteren.
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| TatanaGirl |
Ik heb echt pech gehad met mijn examen wetgeving. Normaal gezien hadden we nog 2 uur studie voor het examen. Daar had ik dus op gerekend om voor de 100ste keer na te lezen en het dus uiteindelijk te snappen :) Nu zit er een jongen bij mij op de bus die ook in mijn klas zit. Die had geen zin in studie en wou studie na de test om de test van vandaag te leren. Hij zei tegen mij dat hij da ging proberen om te wisselen. Ik heb hem in duidelijk nederlands(all da denk ik toch) gezegd dat ik da niet graag had omdat ik die tijd nog wou gebruiken. We komen in de klas, wat doet die jongen, zeggen dat hij wil omwisselen. De rest durft niks te zeggen(mietjes), alleen ik zeg iets en de toets wordt gewisseld :( Wat nog het toppunt is, tijdens de 2 uur studie erna heeft hij niks gedaan als wat rondgekeken en zijn papieren op de bang gelegd. Ik hoop dat ik de helft heb, maar ik betwijfel het :( Was echt pissed off gisteren.
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| Jasperovitsj |
That sucks :(
Hebben jullie geen ombudsdienst waar je zoiets kan melden? |
|
|
| X-Tune |
| Het hoort niet en is ook zwak van de leerkracht om dat toe te laten. Maar van de andere kant, zullen die 2 uur niet zoveel uitmaken. Als je het na 99 keer gelezen te hebben nog niet snapt, dan zal je het nooit snappen, vrees ik. |
|
|
| InTeXoR |
| quote: | Originally posted by Bertn
het wordt er ons met de paplepel ingegeven vriend
:toothless |
ja als er 1 ding is wat ze aan de KUL goed kunnen is het wel zichzelf de hemel in prijzen :) een fatsoenlijke examenregeling opstellen is dan weer wat teveel gevraagd, maarja ik klaag niet, morgen laatste examen ;) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by InTeXoR
ja als er 1 ding is wat ze aan de KUL goed kunnen is het wel zichzelf de hemel in prijzen :) een fatsoenlijke examenregeling opstellen is dan weer wat teveel gevraagd, maarja ik klaag niet, morgen laatste examen ;) |
dat hangt af van je faculteit hoor. Ik heb nog nooit geklaagd over mijn examenregeling. Die van romaanse daarentegen... |
|
|
| Jasperovitsj |
Ni dat ik veel moet zeggen, morgen "Structuur en werking van de media", ook wel gekend als "Pers en omroep". Tweehonderddertig pagina's over de geschiedenis van de kranten, radio en televisie in Belgie. Soms interessant, maar wie kan het nu een kl**t schelen wat in welk mini-decreet over de omroep stond of welke courantier in 1865 welk dagblad oprichtte uit welke andere dagbladen :rolleyes:
|
Piece of cake! :cool:
Eerst 4 pagina's vollullen en dan aar begrippen en meerkeuzevragen die eigenlijk weggevertjes waren, zo mogen al m'n examens zijn! :toothless |
|
|
| Bomar |
!!!!!! GESLAAGD !!!!!!
:crazy: :crazy: :crazy:
met onderscheiding :tongue2 |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Bomar
!!!!!! GESLAAGD !!!!!!
:crazy: :crazy: :crazy: