|
De examenthread (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Gladius
ik zal het maar hier posten, heb geen zin om der een nieuwe thread voor aan te maken.
Ik moet voor m'n mondeling frans een 8tal minuten over iets komen babbelen dat mij interesseert, en natuurlijk dacht ik direct aan trance. Spijtiggenoeg ben ik nog niet echt veel tegengekomen dat ik kan gebruiken (meeste besprekingen zijn veel te lang). Ik dacht mij misschien op deze link te baseren, maar ik weet niet goed of het wel degelijk materiaal is.
Iemand nog suggesties of bruikbare links?
tx :) |
enkele fr-ta's hebben volgende site: http://www.fandetrance.tk check it out... heb al gezien da er een tijdlijn is ivm de geschiedenis van trance enzovoort :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Miljaar, ik kom net tot de ontdekking dat door de typfout van een onnozele klojo op het Unifac-forum ik vandaag heb geleerd wat we NIET moesten kennen, in plaats van datgene wat we wel moesten kennen. Bah, 6 uur en 140 bladzijden voor niks gedaan, ik ben echt serieus slechtgezind nu! :whip: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Miljaar, ik kom net tot de ontdekking dat door de typfout van een onnozele klojo op het Unifac-forum ik vandaag heb geleerd wat we NIET moesten kennen, in plaats van datgene wat we wel moesten kennen. Bah, 6 uur en 140 bladzijden voor niks gedaan, ik ben echt serieus slechtgezind nu! :whip: |
0wned!
:( |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nah, zo erg is het niet, hetgene wat ik wel moet kennen is nog maar 60 bladzijden ofzo, dus nog 2 uurtjes en ik ben er vanaf! Maar had ik dat eerder geweten dan had ik gisteren geen studeer-marathon gehouden... |
|
|
| Zehra |
Miljaar, ik kom net tot de ontdekking dat door de typfout van een onnozele klojo op het Unifac-forum ik vandaag heb geleerd wat we NIET moesten kennen, in plaats van datgene wat we wel moesten kennen. Bah, 6 uur en 140 bladzijden voor niks gedaan, ik ben echt serieus slechtgezind nu! :whip: |
nu ben je wel slimmer dan de rest... :toothless
nie? :nervous: |
|
|
| SilentEagle |
| Magere troost, Zehra :D |
|
|
| TOR |
dat is idd wel een serieuze tegenvaller
nu ja, even doorbijten en dan is alles achter de rug.. |
|
|
| stanymi |
what are U saying about ?
:o |
|
|
| Wildfir3 |
| vet klote dat ik tijdens de examens ineens het phrase matchen onder de knie krijg... heeeeeeeeel irritant, zo heel de tijd zin hebben om te draaien :) |
|
|
| pooley |
| wasmedavueenbiest? |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by stanymi
what are U saying about ?
:o |
uhoh.... errmmm.. zehra will explain it to you! |
|