|
De examenthread (pg. 157)
|
View this Thread in Original format
| lemon squash |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dan zijn wij ook min of meer collega's ;) |
Jep, jos huypens en heidi vandebosch for the win! |
|
|
| Jasperovitsj |
:D
Examen van Vandebosch is voor de 17de, dat van Huypens de 18de. Ik ga voor minstens een 14 op beide vakken. :cool:
Vandebosch is trouwens mijn thesispromotor :)
Veel succes in ieder geval! ;)
Ik begin er morgen om 8u (!!) aan :nervous: |
|
|
| lemon squash |
| jup, ikke morgen ook, om half vijf pas :mad: Geen ideaal uur voor mondeling, ma kom. Wat gaat ge doen voor uw thesis? En welke richting doet ge eigenlijk precies? |
|
|
| Jasperovitsj |
| 2de lic Communicatiewetenschappen, mijn thesis gaat over de invloed van het internet op het sociale leven van Antwerpse studenten. :) |
|
|
| lemon squash |
| sjieke dinges! Dan mogen de antwerpse beta-studenten zich aan enquêtes verwachten? :D Succes ermee alleszins!! |
|
|
| 1Million$shot |
aaah
is het weer van dat ?? examens ?
succes iedereen !!!
:D |
|
|
| mrcanon |
| Kbegin er morgenochtend aan: "Objectgeoriënteerde analyse & grafisch ontwerp". Iemand die informatica gevolgd heeft zal het wel kennen: de verschillende design patterns :nervous: Damn wa zie ik weer tegen die periode op! Hopelijk zijn het mijn laatste examens (2e sem project + stage). |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Bertn
maandag 8jan: taalverwerving frans
|
bah, dat kon beter. dat frans is niet echt mijn ding:toothless |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Morgen begin'k er ook aan: Office Tools is m'n eerste, zolang'k het niet te hard op m'n heupen krijg op het examen omdat er iets niet onmiddellijk lukt, zal het wel in orde komen :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
08/10: Wetenschapskritiek
|
Dat ging verrassend vlotjes :D |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Kbegin er morgenochtend aan: "Objectgeoriënteerde analyse & grafisch ontwerp". Iemand die informatica gevolgd heeft zal het wel kennen: de verschillende design patterns :nervous: |
Hehe :D Al die verschillende cycli en antipatterns en zo ook? Ik leef met u mee :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Morgen begin'k er ook aan: Office Tools is m'n eerste, zolang'k het niet te hard op m'n heupen krijg op het examen omdat er iets niet onmiddellijk lukt, zal het wel in orde komen :) |
Normaal gezien er zeker door :)
Donderdag het volgende, verdediging van ons project, ook dat zou geen onoverkomelijke hindernis mogen vormen. |
|
|
|
|