return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
View this Thread in Original format
Switch
ok ik heb er weer zin in. wie doet er mee?


Jury:


Asperge
Bouma-Bros 2 (Sido)
Creamfields23
gtrecords
kolkiewolkie
magrec
Muppet
Snuggle


DJ's:

alph2002 (mp3)
Bailey (vinyl)
basd (vinyl)
basvh (vinyl/cd)
blighty (vinyl/cd)
Bouma-Bros
Chicane (vinyl)
Ding Chavez
DJ Bazz
DJ D-Man
DJ_Massive (mp3)
DjMorpheus aka TranceCourt (vinyl)
dj_spare (vinyl/cd)
Ferry 0
Freezel (vinyl/cd)
Japeman
Jesse
Joost008
Little Theseus (vinyl?)
Magic83 (vinyl/cd)
MennoB (vinyl)
Passiva (vinyl/cd)
raoel (vinyl)
Spinnin Jack (vinyl)
Switch (mp3)
tijs08 (vinyl)
TranceFool (vinyl)
Wilkman (vinyl)
xxl (mp3)


(ik heb alvast van sommigen ingevuld waarvan ik zeker ben welke source ze gebruiken, ook al hebben ze nog niet gereply-d :)
als dit niet klopt geef het even door)
japeman
Lijkt me leuk!

J.
Freezel
quote:
Originally posted by Switch
ok ik heb er weer zin in. wie doet er mee?


Jury:



DJ's:

Switch
Japeman
Freezel


Jureren heb ik helaas weinig tijd voor in verband met afstuderen.
ahp2002
count me in..

ben nog steeds niet over half puntje heen japeman
Muppet
Ik wil wel jureren, kan zelf niet draaien dus ga ik wel jureren
Ding Chavez
Wat bedoel je met all sources? Computer mixen en vinyl/cd op een hoop?
japeman
quote:
Originally posted by ahp2002
count me in..

ben nog steeds niet over half puntje heen japeman


Gewoon blijven proberen he ;), ik hoop dat 't weer spannend gaat worden.

J.
basd
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Wat bedoel je met all sources? Computer mixen en vinyl/cd op een hoop?

Inderdaad, het was toch altijd vinyl/CD en mp3 apart?

Anders krijg je ten eerste een enorm aantal mixen en ten tweede vind ik het niet hetzelfde (maar ik geloof dat die discussie al een paar keer gevoerd is :p )

Wil op zich wel meedoen, maar het is al wel een tijdje geleden dat ik een TT heb aangeraakt.. Maar goed kan ik weer eens wat mensen wat laten horen :)
Switch
wat maakt het nou uit waar het vandaan komt? zolang de mix maar goed is, dat is het belangrijkste....
ok laten we inschrijfdatum op 1 februari zetten
inleverdatum van de mixen maximaal 1 maart. en dan hebben de juryleden 2 weken de tijd om te jureren. ok?

eisen voor de mix is:

tussen de 60 en 80 minuten
maakt niet uit welke genre (ook country :D)
er moet wel een cue bij gemaakt worden
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Switch
wat maakt het nou uit waar het vandaan komt? zolang de mix maar goed is, dat is het belangrijkste....


Daar kunnen we natuurlijk weer een eeuwige discussie over houden...
Maar ik maak er wel eentje voor 1 maart, al is het maar om weer wat te laten horen.

SnuggLe
Ik wil wel jureren...
....mits er geen 300 mensen meedoen. Maar lijkt me leuk!
Magic83
Hoewel ik nog niet heel erg goed ben lijkt het me toch leuk om mee te doen. Ik zal binnenkort een mix maken en kijken of ik deze ergens kan uploaden. Hebben jullie daar space voor of??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
Privacy Statement