|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| Ding Chavez |
Ook ik (18) heb het helaas niet gehaald. Volgende keer doe ik ook zeker weer mee :)
Voor de geinteresseerden dan nog mijn tracklist:
01. Bedrock - Heaven Scent (Yunus Guvenen Remix) [Bedrock]
02. Gpal - Ocean Of Blue (Gpal Next Mix) [Swift]
03. Motacade - The Mule Song (B Side) [White]
04. Michael Burns - Corrective tones (Panoptics Open Sky Mix) [Everybody]
05. Steve Porter - Definite Form (Jumpin Dub) [Little Mountain Recordings]
06. Chable & Bonnici - Ride (Alternative Route)
07. Desert - Beyond The Sun (Brancaccio & Aisher's Summer Lolly Mix) [Future Groove]
08. Monica Ft Missy Elliot - So Gone (Scumfrog Smack Your Dub) [J Records]
09. Jeff Benett - Swapping [Global Underground]
10. Agoria - Snake Hips [Pias]
11. Ronald Klinkenberg - Inner Laugh (James Holden Remix) [Lost Language] |
|
|
| SnuggLe |
Wie zijn er door dan?
Sido van de BoumaBros, Eieregooie, Passiva en DigitalDJ? (op de gok)? |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wie zijn er door dan?
Sido van de BoumaBros, Eieregooie, Passiva en DigitalDJ? (op de gok)? |
Ik mocht willen dat ik zo strak kon draaien.
Afgelopen weekend toen Sander er niet was weer ff lopen prutsen met die Technics / CDJ-800 en toch maar definitief besloten dat ik het beter op kan geven. 
Sido |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Ik mocht willen dat ik zo strak kon draaien.
Afgelopen weekend toen Sander er niet was weer ff lopen prutsen met die Technics / CDJ-800 en toch maar definitief besloten dat ik het beter op kan geven. 
Sido |
Eh...Sander dan...sorry sorry sorry. Doe ik het weer :D |
|
|
| eieregooie |
| me is door ja... \o/ Wie zijn de andere? |
|
|
| kolkiewolkie |
Nee he, kom ik die mix 23 weer tegen :p . Khoef nu dus nog maar 1 setje helemaal opnieuw te beoordelen.
Oja, congrats aan de lui die doorzijn (Y). |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
me is door ja... \o/ Wie zijn de andere? |
Digital DJ en Sander (Bouma Bros) weet ik zeker. |
|
|
| Dr Oetker |
/me is Spinnin Jack, ga maar verder met deze nick, die bevalt me meer...
Ik heb geen idee wat m'n tracklist was, heb gewoon wat plaatjes gedraaid dus zal morgen de mix nog eens naluisteren |
|
|
| Passiva |
| Ik ben ook door :D |
|
|
| total woot |
| whoehoee verrassende finale :D:D:D |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Eh..punten? Is het niet makkelijker om eerste te kijken of het te redden is met gewoon 1 t/m 4 van iedereen? Omdat puntentellingen nogal subjectief zijn! Want wat ik een 8 vind, vind een ander een 6 terwijl we ze even goed vinden. Dus... dat is (naar mijn mening) niet handig.
En ik neem aan dat de motivatie nog komt, niet?
SnuggLe |
Hey Bram dit ben ik wel met je eens. Ik geef nogal snel een 7 en een 8 weg :p |
|
|
|
|