|
De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN*** (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| ikke ben bijna klaar met beoordelen... was niet echt moeilijk naar mijn mening... dat sommige mixen uberhaubt zijn doorgegaan naar deze ronde... |
|
|
| Switch |
| tja niet iedereen is dj tiesto (ahum) :rolleyes: |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Switch
tja niet iedereen is dj tiesto (ahum) :rolleyes: |
gelukkig niet he ;) |
|
|
| SnuggLe |
| Oke, mijn jurering ligt in de mailbox van de juryleden en bij Switch in zijn mailbox. |
|
|
| dj_spare |
| mijn beoordelingen zijn ook de deur uit, 1tje steekt er bovenuit, voor de rest twijfel ik nog |
|
|
| DJ D-Man |
| Ik heb net mijn beoordeling ook naar iedereen gemaild. |
|
|
| Bailey |
| Nou jongens kom maar op met die resultaten... |
|
|
| kolkiewolkie |
Ik ben momenteel aan het besluiten of ik mijn beoordeling voor deze ronde laat meewegen of niet. Ik haak voor de volgende ronde zowieso af. Nog meer prog. meuk en ik word gek. Begrijp me niet verkeerd, ik kan er prima naar luisteren en het zijn allemaal goede sets hoor, maar weer een hele week zooi beoordelen terwijl ik dat krap aan kan zie ik niet zitten.
EDIT: daarnaast hoor ik de helft van de dingen die andere juryleden opvallen niet, en dan wordt beoordelen toch wel lastig. |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Nog meer prog. meuk en ik word gek. |
LOL! Misschien mag je van Switch wel wat setjes van afvallers downloaden :) |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Ik ben momenteel aan het besluiten of ik mijn beoordeling voor deze ronde laat meewegen of niet. Ik haak voor de volgende ronde zowieso af. Nog meer prog. meuk en ik word gek. Begrijp me niet verkeerd, ik kan er prima naar luisteren en het zijn allemaal goede sets hoor, maar weer een hele week zooi beoordelen terwijl ik dat krap aan kan zie ik niet zitten.
EDIT: daarnaast hoor ik de helft van de dingen die andere juryleden opvallen niet, en dan wordt beoordelen toch wel lastig. |
finale is maar 4 setjes joh :)
en je hebt er al 2 van gehoord, dus dat hoort niet zo moeilijk te zijn :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Switch
finale is maar 4 setjes joh :)
en je hebt er al 2 van gehoord, dus dat hoort niet zo moeilijk te zijn :) |
Dat is inderdaad ook weer zo. Ik zal er nog even over nadenken dan :) . |
|
|
| Little Theseus |
Uitslag voor de finale zou toch 21 maart bekend worden gemaakt?
HOEREN!!! Jullie hebben nog 5 minuten! |
|
|
|
|